Weer niet gewoon....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Het gaat hier weer niet zo als het hoort! Gisteren is mijn ongi echt goed doorgebroken met voorafgaande al wat druppels op de zaterdag. Nu is mijn ongi gisteravond gestopt en nu nog steeds niets.
Daarnet voor de zekerheid toch maar een testje gedaan, je weet maar nooit! En weer helemaal wit..... Zou dat nog door de hormonen van de iui kunnen komen? Lijkt mij eigenlijk niet, want de laatste iui is al in februari geweest.

Na de pil nergens last van gehad en nu ineens ligt mijn hele cyclus in de war.

Ik weet niet zo goed meer wat ik met mijn lijf aan moet. Het is niet duidelijk (maar bij wie wel?), ik weet niet meer wat ik nu moet verwachten. Totaal geen ongi klachten, totaal geen aanwijzingen dat ik heel misschien toch wel zwanger zou kunnen zijn...
Het enige dat ik zeker weet is dat ik mijn eisprong heb gehad twee weken terug, want ik heb toen de test met de kruidvat 2 voor 5 gedaan. (Zie topic over zwangerschapstest reageert op lh.)

Ik weet het niet meer, hoor. Ik wacht wel af, zit niets anders op.

Liefs Daisy

Lieve Daycey,

Wat irritant weer!! Waarom doet ons lichaam niet gewoon wat het moet doen he!!

Dat geen ongi klachten hebben en ook geen zwangerschapsklachten hebben herken ik wel. Zit momenteel ook in zo'n periode!! heel frustrerend.

Hoop voor je dat het snel allemaal een keer is afgelopen met die onzin! pfffff

Liefs

Je verschrikkelijk, he? laat dan gewoon merken dat je ongi eraan komt of laat de test positief zijn! Maar als je zwanger wilt worden is stress erg slecht voor je ;-) Snap jij ons lichaam nog, haha?

Het zou makkelijker zijn als er een lampje ging branden als het gelukt was ofzo, hihi...

Sterkte met wachten!

Dikke knuffel!

Hey Daycey

Ik sluit me helemaal aan bij nogeentje!

Het is irritant en zwaar frustrerend!
Vooral als je lichaam je voor de gek houd en doet waar zij zelf zin in heeft!

Ik loop zelf al twee maanden frustrerend rond!

Kan me zo goed voorstellen dat je hier helemaal gek van word enzo....

Liefs Ram24

Ik snap geen bal meer van ons lichaam!
Ik ben inderdaad voor een lampje!! hahaha. Zou een stuk makkelijker zijn! Zoveel vragen we toch niet. Alleen duidelijkheid!

Jij ook sterkte! ;-)

Liefs

Lieve Daisy,

Wat is dit nou weer?? Wat een verwarring! Je zou toch denken dat je cyclus nu ook gewoon 'normaal' loopt? Zeker omdat je laatste IUI in Febr was....Begrijp er ook geen snars van.....
Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! Als dit je ongi was, dan was ie wel erg kort....vreemd hoor.

Sterkte! Liefs Lynn.

Hey Lynn,

Mijn ongi is normaal een dag of 7, vandaar dat ik er toch maar een testje tegenaan gooide.
Nu maar hopen dat mijn ongi snel komt!

X

Nou ja zeg! Wat een gedoe!
Ik kan me indenken dat je een testje deed!
Maar we hebben wel vaker meiden gehad hier die ineens een andere cyclus tussendoor hadden of maar 1 of 2 dagen ongi waren ipv 6-7 dagen.
Wel meer hoorde je daarbij dat ze in die ronde erna, dus na die ene dag ongi, zwanger waren....
Ik wil je niet gek maken natuurlijk, maar dromen moet je blijven houden!!

Ik hoop voor je dat het alsnog doorzet en een gewone cyclus ingaat!

Terug
Bovenaan