Weer niet kunnen slapen...

Ahhhh!!!ik wordt helemaal gek van de pijn in m' n rug overdag verga ik van de pijn maar nu ook al een paar nachten dit breekt me echt op!!!!! En dan moet ik nog 8 weken...pffff sorry moet het even kwijt. Gr.zonnetje

Ik herken het hoor, dus klaag ff lekker met je mee!
Mr. Hubba Bubba in mijn buik had vanochtend al om 4.30u besloten dat het mooi was geweest en heeft me net zolang lopen trappen tot ik toch maar besloot om op te staan AARGGH!

Nog 9 weken te gaan (en met een beetje pech 11... :S)

Hier nog een mama die het herkent.
Ik heb nu zo veel last van bekkeninstabiliteit dat de gynaecoloog bedrust voor heeft geschreven.
Ik weet niet voor hoelang. Ik moet naar mijn lichaam luisteren.

Herkenbaar! Ik slaap al weken max. 4á5 uur per nacht. Dat ik nu met verlof ben scheelt wel, kan ik overdag ff gaan liggen. Heel vervelend die slapeloze uren, maar wel grappig om je op dat moment te bedenken dat er meer meiden wakker zijn, voel ik me wat minder alleen ;-). Sterkte dr mee!
x Taraneh

He lastig pc,

Ik ook nog steeds bekken klachten maar gelukkig nog geen bedrust!!
Zolang ik aan mijn houding denk is de pijn dragelijk...
Maar doe wel rustig aan, plan ook niet elke dag vanalles in om te doen....het ergste van alles is dat ik wel last heb van de kriebbels om alles schoon te maken maar mezelf er niet toe kan zetten omdat ik weet dat ik het dan met bekopen met pijn!!
De vervelende slapenloosheid is bij mij ineens verdwenen...ik ben wat later gaan slapen en drink avond's een beker warme melk. Het draaien nachts blijft pijnlijk maar...wordt niet meer om de 2 uur wakker. Het is nu 2x plassen en dat is wel lekkerder...hihihi
Nou dame's s6 er mee.......we kunnen ook nachts ff chatten als we niet kunnen slapen hihihihi

Terug
Bovenaan