weer niet maar toch blij!

A

Anoniem

Guest
Het is bij ons weer niet gelukt deze maand (ronde 13). Toch voel ik me best blij. Het wordt weer lente, en de narcissen bloeien zo vrolijk op het balkon.
En ik ben voor de vierde keer naar de huisarts geweest, en die heeft nu eindelijk wat kweekjes afgenomen. Woensdag krijg ik de uitslag. Dan zien we wel veer verder. Wel grappig, hoeveel prettiger je je voelt als zo'n arts een handeling verricht. Alsof je daardoor weer wat meer grip op de situatie krijgt.

toch balen dat het deze maand weer niet gelukt is. en heb er super veel respect voor dat je zo positief blijft!echt waar!ben benieuwd hoe de uitslag is woensdag!ik hou je in de gaten hoor!
Liefs

Fijn om te lezen dat je je toch blij voelt. Aan de ene kant heb ik dat ook wel maar ik was maandag toch minder blij dat het ook nu niet gelukt is.

Wij zitten in ronde 10 en vind het nu ook wel mooi geweest, maar ja ik heb het niet voor zeggen. Het ismpuur geluk.

Succes woensdag.

Groetjes

Wat fijn dat je er zo positief in staat. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak! Succes!

Goed van je dat je zo positief blijft!! Het weer werkt wel mee ja! Nu op naar woensdag!! Hopelijk komt er dan duidelijkheid voor je!

Liefs ciomama

Super meid dat je zo positief blijft1 Hopelijk levert je dat binnenkort een positieve zwangerschapstest op!!!

Good for you dat je positief blijft! kan me goed voorstellen dat wanneer de arts in beeld is je je weer even sterker/prettiger voelt.
Hoop dat je woensdag goeie uitslagen krijgt en dan snel een positieve zwangerschapstest natuurlijk.

Geniet van de lente! veel liefs Lisette

Bijzonder knap van je dat je zo positief blijft! Daar heb ik echt heel veel respect voor. Hopelijk zorgt de lente voor veel mooie zwangerschappen en hoor jij daar ook bij.

Terug
Bovenaan