weer niet:( op naar ronde 21

A

Anoniem

Guest
Gisterenavond na 4 dgn overtijd te zijn geweest toch ongi geworden, doet erg zeer, want elke dag overtijd was weer een stapje dichterbij het zwangerzijn. Weet neit wat ik moet denken, had een mndje rust ingelast voor mezelf dus niet bij gyn geweest, dit keer maar weer wel doen ivm dat mn cyclus nu 32dgn was ipv 28dgn weet nu helemaal neit meer wanneer mn ei is. Wanneer komt het, is een tweede wel weggelegd voor me? Waarom waarom waarom.

Dus maar weer verdreitig zijn, maar niet laten zien aan mn dochter, want kindjes voelen dat al erg aan, moet wel doorgaan voor mn dochtertje.

Misschien in ronde 21 wie weet,maar nu nog effe verdrietig zijn en morgen weer gyn opbellen.

he hallo

ik ken je gevoel maar al te goed. ik ga voor het 1ste en heb 1 sept een kijkoperatie gehad en nu te horen gekregen dat we in nov gaan beginnen met iui en hormonen spuiten. ik kwam laats thuis uit het werk en hoorde dat mijn schoonzus zwanger is van de 4de. voor hun vind ik het leuk maar het kwam zo hard aan dat ik gehuild heb van half 5 tot middernacht. ik had het niet verwacht dat het me zo zou aangrijpen maar ik was gebroken. waarom zij 4 en ik niet eens 1 kindje. ik weet dat zij het graag geheim houd tot de 12 weken maar ik had het wel fijn gevonden als ze ons toch had ingelicht over een 4de kindje, dan was ik er op voorbeid geweest.
dus weer een alle positieviteit bij elkaar rapen om door te gaan net zoals bij elke ongi.
hoever ben jij nu bij het ziekenhuis want jullie zijn ook al een tijdje bezig.

groetjes kim

Ik heb ook al een kijkoperatie gehad, alles was goed, ze waren bang dat mn eileiders dichtzaten maar die waren open. Nu ben ik inmiddels weer 3 rondes verder en niets, moet nog 3 rondes volhouden en dan worden er meer stappen ondernomen, ik heb net afspr gemaakt bij gyn voor inw echo omdat ik een erg late ei heb weet ik nu dus niet meer wanneer die is.
Weet je wat wel erg frustrerend is dat ik al een kindje heb en daar hebben we maar 2 orndes over gedaan zeg maar, dus des te frustrerender is dit nu, gyn zegt ook dat ze het neit snapt, maar ja daar heb je neits aan inmddels zijn we al een hele tijd bezig.

En zeker voor jou als je met 1e bezig bent en dan te horen krijgt dat iem van de 4e zwanger is, dan kun je ze wel wat dan, ook al ben je superblij voor ze, ik sanp het maar al te goed.

Was je kijkoperatie niet goed??

Succes.

jawel bij mij is ook alles goed. daarom snap ik er ook niks van. ik had liever dat ze iets kleins gevonden hadden dan wist je waar het aan lag.
dus ik probeer positief te blijven en in nov iui.
bij ons in het ziekenhuis gebeurd dat direct na de operatie maar jij moest dus een half jaar weer zelf proberen.
ik begrijp je frustratie.

groetjes kim

jawel bij mij is ook alles goed. daarom snap ik er ook niks van. ik had liever dat ze iets kleins gevonden hadden dan wist je waar het aan lag.
dus ik probeer positief te blijven en in nov iui.
bij ons in het ziekenhuis gebeurd dat direct na de operatie maar jij moest dus een half jaar weer zelf proberen.
ik begrijp je frustratie.

groetjes kim

Terug
Bovenaan