weer niet raak

Nou ik baal verschrikkelijk ben ik ineens ongi geworden en ik zou het pas over een dag of 5 worden. Nu is mijn cyclus ineens 25 dagen ik baal hier van.
Nou weer op naar de volgende klus periode.
Groetjes en liefs ,

Carolien

Hoi Caroline,

Wat balen zeg! Maar, gelukkig kun je al snel weer klussen voor de volgende ronde! Zelf heb ik mijn eisprong niet 2 weken voor mijn ongi want ik word altijd (hiervoor tenminste) ongeveer 11 dagen na mijn eisprong ongesteld. Houd je dus niet vast aan 25 dagen want dan klus je misschien te laat (als je uitgaat van een eisprong 2 weken voor je ongi). Succes de volgende ronde. Ik duim voor je!

X F.

Hi Carolien,

Ik wordt er ook niet goed van! Bij mij is het waarschijnlijk ook "weer" niet raak.
Kan me goed voorstellen hoe je je voelt.
Het is wel vermoeiend vind ik. Ik ben er best wel mee bezig en ik hoop en ik kijk uit naar datums..eisprong..NOD...en dan is het weer niet raak.
Pff...maar goed we houden de moed erin!
Succes!!
Lfs.Maaike

Wat jammer zeg! Ik begrijp je gevoel heel goed. Je hoopt en hoopt en dan in een keer, is alles weer over en kun je weer opnieuw beginnen. Maar het komt echt heus wel goed. En gelukkig hebben we dit forum. Kun je altijd je verhaal kwijt!
Ik hoop van harte dat dit dan wel je laatste ongi voor 9 maanden wordt hoor!!

Liefs
Cath

Terug
Bovenaan