Weer niet voor de IUI... Baal...

Bah bah bah... Vrijdag al een FM gehad. Eitjes te klein... Shit.. Vorige keren was het al bij de eerste FM perfect.. Maar vol goede moed vandaag weer voor de FM geweest. Maar nee hoor weer niet. 14mm... En had het idee dat ze zich er wat snel vanaf maakte. (niet mn eigen gyn) Ik zal een hoop kleine follikels dus ja de hormonen zijn vast over teveel eitjes gegaan ofzo waardoor ze niet zo snel als anders groeien... Pffff...
Naja, woensdag dus weer met de benen wijd voor de derde FM..

Positief blijven!!! Ik weet het! Misschien gaat het nu goed ze kunnen nu lekker rijpen...

Liefsss

He, bah!! Zo vervelend.... Hebben ze gezegd hoeveel eitjes 14 mm waren? Als ze nu al 14 mm zijn zal 't woensdag wel goed zijn. Kan niet anders! O, hoop 't enorm voor je! De duimen draaien weer keihard rond!!

Succes en hou ons op de hoogte, he!

Liefs Anna

Nou ik dacht 2 ofzo maar ze was niet heel duidelijk. Ik zag echt aan een kant wel zo'n 4 op een kluitje. En zij zei dat ze dacht dat 1 daarvan door zpu groeien. Ze leken mij allemaal gelijk maar oke we wachten af.

Ik moet dus idd weer doorprikken. Ach ja het prikken gaat als een speer dus dat komt goed :D

Hou jullie op de hoogte natuurlijk! Bedankt meiden!! Jullie zijn toppers!

Duim ook voor jullie natuurlijk!!

Liefssss!! En woensdag weer meer nieuws..

(oh ja beetje klote neef van mn vriend van 54 is overleden, had al hartproblemen. Was niet echt een een surprise..Maar daar is vrijdag crematie van.. Beetje egoistisch maar als de IUI is gaat die sowieso door.. Hopen dat de IUI gunstig uitpakt qua tijd..... )

Meid dat je de IUI laat doorgaan vind ik persoonlijk niet ego hoor...denk dat ik dat ook zou doen, afhankelijk van hoe dicht iemand bij me heeft gestaan en hoe de band was. Je krijgt niet zoveel kansen namelijk!

Ik zit te wachten op mijn ongi die gister had moeten komen volgens t schema van t ziekenhuis...komt bij mij elke keer veel later als ik aan de pil ben geweest..."Hopelijk" komt t vandaag dan kan ik vanavond starten met prikken...

gr Yosha

Terug
Bovenaan