weer niet..... wordt er gek en depri van.....

A

Anoniem

Guest
had eigenlijk zondag mijn NOD maar zaterdag was het alweer zover.... gewoon weer ongi geworden...
Ik zat, tot nu toe, in een dip..... mijn man zegt ook nog doodleuk:"nou nou, geduld hebben en niet dat je zo een gefrustreerd iemand wordt......".
Ik moet zeggen, ik knapte niet op na die woorden.
Zit ik gister op een verjaardag, beginnen een aantal kennisen tot overmaat van ramp te vertellen over hoe makkelijk ze wel niet zwanger raakte. Drie meiden waren gestopt met de pil en binnen  2 maanden zwanger, grrrrrr.Zij wel, ik niet....  
Ik  zit echt ff in een dip..... en begin  aan mezelf  te twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger kan worden.....

pfoeee, ik ga nog maar eens ff janken en we gaan weer op naar de volgende ronde.

liefs van een verdrietige
DiSilva  

Hoi Disilva,

Het is inderdaad niet eerlijk, al dat wachten en die twijfels. Mijn zus zit op dit moment in hetzelfde schuitje en bij mij ging het zo makkelijk... Ik gun het haar en alle anderen net zo veel als mezelf, maar helaas heb ik hier weinig over in te brengen. Toch zijn er maar weinig mensen bij wie het echt helemaal niet lukt. Het duurt misschien alleen maar wat langer, of je hebt er wat hulp bij nodig, maar uiteindelijk komt het er vast wel van.

Liefs Leine

Och meiske toch. Ik heb net zo'n hork van een vent als jij. Die zegt alleen maar "Oh" als ik weer ongesteld ben geworden .
En die kennissen... Tja, ik behoorde tot die mensen die zo snel zwanger raken. Van onze dochter was ik in ronde 3 al zwanger. En ik zit nu al in ronde 6.

Twijfel nou niet aan jezelf. Tuurlijk kan je zwanger worden! Kop op.
Nog even geduld en je kan hier vol trots aankondigen dat je zwanger bent.

Kus,

TeHa

Ja, ik kan me jouw gevoelens helemaal voorstellen. Ben vandaag ook weer ongesteld geworden en baal weer als een stekker.  Ik heb al dochtertje en toen was ik meteen de eerste ronde zwanger! We gaan nu voor een tweede maar zijn nu al een halfjaar bezig. Maar goed, we blijven volhouden. Succes de komende tijd en hopelijk heb je volgende maand goed nieuws te melden.

bedankt voor de lieve reacties.
Ik ben even heerlijk lekker een ouderwets potje wezen janken en dat lucht enigzins op.
Ik ben blij dat ik af en toe ff mijn hart kan luchten, mijn man is inderdaad ook een HORK in zijn reacties. Zal wel typisch man-eigen zijn. De ene keer verzint hij al namen en de andere keer.... kan m wel wurgen....ha ha ha

Maar ja, op naar ronde nummero 8. Hopelijk wordt 8 mijn geluksgetal.

Liefs
DiSilva

p.s. en bedankt meiden, knapte weer op van jullie reacties

Erg he die omgeving. Een  kennis van mij, in 1x zwanger en ze verteld doodleuk dat ze dat zeker wist... zucht.
Ha ha zegt een vriend van mij toen ik erover mopperde, je hoeft geen slimme boer te zijn om de grootste aardappelen te kweken..... Daar knapte ik gek genoeg weer vanop...

hi Silva,

Ik herken je verhaal, balen he als je geduld zo op de proef wordt gesteld! Zelf zit ik nu ook in ronde 8 en hoop heel erg dat het raak is dit keer!!! Maarja, weet je, ze zeggen dat het heel normaal is als het een jaar duurt dus daar hou ik me maar aan vast... In mijn omgeving raken ze ook allemaal zo makkelijk zwanger. Maar ik denk soms ook wel eens dat we er misschien juist teveel mee bezig zijn. Ik probeer het wat meer los te laten maar of dat nou lukt....
Gelukkig kan je af en toe je hart hier luchten, mannen ervaren dit toch heel anders dan wij. We moeten ook niet van ze verwachten dat ze dat wel kunnen...

Nou sterkte meid!

Wanneer is je nieuwe NOD?

Liefs sprookje

hai Sprookje,

als het een cyclus van 28 dagen wordt, is mijn volgende NOD op 10-12.
Ben razend benieuwd...
Ik had zelf begrepen dat als je de pil lang hebt gebruikt dat het niet in 1 keer raak kan zijn maar dat je zeker een half jaar ervoor moet rekenen.
Je begrijpt... er is meer dan een half jaar voorbij, dus is het met mijn geduld ook over...
Nou ja, helaas kun je het niet zelf regelen anders waren we hier allemaal zwanger !!!! We moeten het maar overlaten aan moedertje natuur.

Ook heel veel geluk voor jou en hopend is het snel raak!!

Liefs
DiSilva

Terug
Bovenaan