weer niet....... wordt gek en depri van....

A

Anoniem

Guest
weer niet deze maand.... gisteravond weer ongesteld geworden .
Pfff, ik heb er een  dip van en zit vandaag maar een beetje in gedachten achter de pc te hangen met een prutlip.
Ik weet dat ik geduld moet  hebben ermee maar ik kan het niet helpen dat ik me weer kl.te voel. Mijn man zei ook dat ik geduld moet hebben, maar ja.
Ik dacht deze maand dat het wel eens raak kon zijn; voelde me anders,  was emotioneel, raar gevoel in mijn buik, misselijk.....maar ja, gefopt door mijn eigen lichaam....

Ik ga maar eens een zak chips opsnacken, misschien voel ik me dan beter.

liefs
DiSilva

Hai DiSilva

Nou ik kan me bij jou aansluiten.. Ik ben gisteren ook ongesteld geworden dit wordt mijn..pffff...10de maand. Ik had eerst zoiets van ach kop op maar vandaag voelde ik me echt down. Mijn man zegt ook dat het zijn tijd heeft maar zij begrijpen niet hoe je je voelt als je het echt echt graag wilt. Ik heb gisteren 3zakken popcorn naar binnen gewerkt het heeft best geholpen moet ik zeggen! Nou we gaan maar gewoon verder zodra mn menstruatie over is en dan maar weer hopen....

Ik wens jou ook veel succes en dat het de volgende maand maar raak mag zijn!

groetjes souraya

Hoi,

Ik snap het helemaal. Het overkwam mij gisteravond ook. Even heerlijk jezelf verwennen en volstoppen met lekkers, en daarna weer vol goede moed naar de volgende ronde.

Groetjes, Kat

Ja meiden, op naar de volgende ronde, en hopelijk een suc6volle ronde voor ons !!

DiSilva

Kop op dames.
Het kadootje waar we allemaal op wachten  zijn deze teleurstellingen en frustraties dubbel en dwars waard hoor!

Kon me trouwens wel behoorlijk ergeren aan de reactie van m'n vriend toen ik zei dat ik weer ongesteld was geworden. Het enige wat eruit kwam waren de legendarische woorden: "Oh".
Nouja, tis niet zijn lichaam wat elke maand op hol slaat zullen we maar denken.

Sterkte weer allemaal en vol goede moed op naar de volgende ronde.

Liefs, TeHa

Er is echt hoop na 18 maandjes was ons mannetje eindelijk in aantocht.
Kop op op naar de volgende ronde en nu komt de dooddoener:

probeer er niet te veel mee bezig te zijn.

Hij is nl ontstaan in een maand dat ik na de 3e miskraam zoiets had, deze maand niet even rust. dus niet klussen als het raak kon worden (??) en helemaal niet meer aan mijn NOD gedacht (was mijn verjaardag) een paar dagen later dacht ik... wanneer had ik eigenlijk ongesteld moeten worden.. leuk verlaat verjaardagscadeautje :)

Ja, dat is een  echt prachtige verjaardagkado; jullie eigen wondertje op komst !!

Ik probeer het inderdaad een beetje van me af te zetten en er wat minder mee bezig te zijn voordat het dadelijk een obsessie wordt en dan elke maand depressief ben.
Maar het is moeilijk; ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ineens breekt er een periode aan in je leven dat je samen een kindje hoopt te krijgen en dat wil je dan zo graag. En dan lukt het niet zogauw en dan ben ik teleurgesteld en twijfelig.

maar ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen moet ik maar denken,

dank je wel meiden voor jullie lieve reacties

liefs
DiSilva

Begrijp het heel goed hoor, je kan het bijna niet sturen.
Ik dacht nu voor nr. 2 ben ik er niet zo mee bezig, maar dat valt dus tegen.

Zat er maar een aan en uit knopje op dat gevoel.

Terug
Bovenaan