weer niet zwanger ?

Helaas, ook deze keer ben ik weer ongesteld geworden. Maar ik heb nog wel een vraag (wij hebben geen vk, alleen de huisarts, dat vind ik toch iets onpersoonlijker).

5 maanden geleden ben ik bij de huisarts geweest ivm een miskraam (na 1 jaar proberen eindelijk zwanger). De huisarts gaf toen aan dat niet iedereen op dezelfde dag een eisprong heeft. Wat wel zeker is, is dat iedereen op de 14e dag na de eisprong ongesteld moet worden.

Nu is het dag 11 en ik ben al ongesteld. Dit is vooraf gegaan aan een week (weinig) lichtbruine afscheiding. Ook mijn ongesteldheid is niet echt veel. Wel rood op mijn wc-papier, een paar druppels in de toiletpot, maar op mijn maandverbandje erg weinig na een dag.
Weet iemand of dit vroege en weinige ongesteldheid ermee te maken kan hebben dat het zwanger worden niet goed lukt, is mijn hormonenhuishouding misschien niet zoals het hoort?
 
Wat een flauwekul dat iedere vrouw 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt. Bij mij duurt de periode van eisprong tot menstruatie 12 dagen.

Gemiddeld genomen is het 14 dagen, maar niet iedere vrouw is gelijk en dus kan het afwijken.
 
Terug
Bovenaan