Weer Niet!!

Vandaag ben ik verdrietig, boos en sjagerijnig. Weer ongesteld!
Na een miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap alweer dik een half jaar aan het oefenen en vandaag, extra vroeg, ongesteld. Ik baal!!!! Iedereen zegt, het komt wel, zelfs mijn vriend blijft lakoniek. Die zegt: joh, dan komt ut een maandje later. Maar dat wil ik NIET. Kortom ff mijn frustraties spuien hier, diep zuchten en weer doorgaan. Op naar de volgende ronde.
Iedereen veel succes gewenst en voor iedereen die overtijd is, ik duim voor jullie!!

Lieve Mick,

Ik kan je verdriet heel goed begrijpen.
Maar probeer positief te denken. Ik ben
ne bijna 3 jaar bezig om zwanger te worden. Maar heb hellaas 3 miskramen achter de rug de laaste vorige maand. Ondank alles blijf ik positief denken en als het me teveel wordt stoort ik me zelf op mijn hobby's om afleiding te hebben en dat helpt bij mijn.

Zolang de zon schijnt zullen de wonderen niet de wereld uit zijn.

Let goed op je zelf.

Groetjes H.

Hey Mick,

Echt k.t af en toe he?? Schrijf het maar lekker van je af hoor!! Dat lucht meestal wel even op! Mannen lijken er zowiezo wel minder mee bezig te zijn..Logisch natuurlijk, want die hoeven niet bij iedere verandering in hun lichaam te denken zou ht deze maand niet?? Maar ja ik zou niet met ze willen ruilen, want het lijkt mij straks heerlijk om zwanger te mogen zijn!

Sterkte en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Liefs moi xxx

Hoi mick
Ja walgelijk he die zin volgende maand beter..
Vind het echt verschrikkelijk als ik lees wat je allemaal heb doorstaan maar ik vind het knap dat je niet met de pakken erbij gaat neer zitten, heb ik echt bewondering voor net als voor den haag trouwens, je gaat denken dat zwangerschap niet zomaar kan he..Nou ik wou jullie beide veel sterkte wensen en afreageren op het forum is niet erg schrijf het maar lekker van je veel liefs Jacqueline2

Hoi dames,
Bedankt voor jullie reacties!. Heerlijk wat begrip. Den haag, heeeel knap van je dat je alles nog zo positief benaderd! Je bent een echt voorbeeld. En je hebt helemaal gelijk. De wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit. Als je inderdaad om je heen kijkt (en leest)zie je ze steeds gebeuren. Nu jij (wij) nog!!!
Veel liefs en positiviteit meiden!!
Gr. Mick

Terug
Bovenaan