WEER NIET

Hallo !!!

Ik baal echt verschrikkelijk !!
Ik ben zo juist weer ongesteld geworden !!!! Echt balen !
We zijn nu bijna een jaar bezig !(in juni )!!!
Ik begin echt bang te worden dat er iets mis is , ik zit ook al op dag 46 het blijft steeds langer weg ! Als me ongi over is ga ik naar de dokter en dan eis ik gewoon een onderzoek !!!
Dit schiet toch niet op !
Ik weet niet eens wanneer m'n ei sprong is want dat is namelijk niet uit te rekenen zo !!!!
maarja ............

succes allemaal ! doei

Hallo Jacq,

Dit is echt balen voor je!!!
Ik kan me voorstellen dat je hier wanhopig van wordt. Ik zou ook naar de huisarts toe gaan en een onderzoek eisen!!
Ik hoop dat je ons laat weten hoe het afgelopen is.

Groetjes Vanessa

Hoi Jacq,
Ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt, want je kunt er geen peil op trekken. Ik ben nu ook al 42 dagen op mijn NOD aan het wachten en weet ook echt niet wanneer die gaat komen. Ik vind het ook verschrikkelijk dat ik iedere keer totaal niet weet wanneer ik mijn NOD zal hebben. Trek maar een kaartje, zal ik maar zeggen. Dit schiet inderdaad niet echt op. Maarrr mijn huisarts zegt dat ik het op zijn beloop moet laten (ik ben nog niet zolang aan het proberen) Maar ik geloof dat als je meer dan een jaar aan het proberen bent, een huisarts echt wel bereid moet zijn om jullie frustraties serieus te nemen. Enfin ik wens jou zo snel mogelijk een bebieke....

Terug
Bovenaan