weer niet

Hallo Allemaal.Ik zat een beetje te surfen en kwam hier terecht. Ik was en beetje teleurgesteld, Wij proberen vanaf Augustus zwanger te worden en is tot op dit moment ook nog niet gelukt. Helaas. Vanmiddag werd ik weer uit de droom gehaald. Maar het is fijn om te lezen dat je niet de enige ben. en ga er de komende mand weer vol tegen aan.


p.s heeft er iemand nog goeie tips!!
Voor iedereen waar het wel gelukt is. Van Harte gefelicteerd en hoop dat jullie er van kunnen genieten
 
Hoi!
Ik weet niet hoe jouw cuclus is, maar heb je al eens ovulatietesten geprobeerd? Ik had ze van claer-blue (best duur hoor) en ben de derde keer zwanger geraakt! (ronde 9)
Succes!
 
Hoi!
Ik ben pas net zwanger en bij hielp het wel dat ik precies zag aan mijn temperatuur wanneer mijn eisprong was. Helaas ben je dan al te laat maar je moet gewoon zorgen dat je het dan om de dag doet of elke dag! Ik ben in ronde 9 zwanger geworden.
Eva
 
hoi ik hoop voor je dat het snel lukt een goede tip is kijk wanneer je ovulatie is doe het 4 dagen en 4 dagen er na elke dag 1 a (2)x ga na het klaarkomen op je rug liggen met je benen op je borst en zuig het sperma een beetje naar binnen elke keer een beetje 5 min lang blijf je zo liggen,

Gek??? maar waar het helpt .

groetjes sucsex
 
Hoi,
Ook ik probeer vanaf juni al zwanger te raken. Soms denk ik ook, het is gelukt. Misselijk of pijnlijke borsten en promt, wordt ik weer ongesteld. Maar we verliezen de moed niet. We werken gewoon hard door.[haha].
Groetjes
 
Een geinformeerde vrouw telt voor 2! Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen die precies wisten hoe hun cyclus in elkaar zat maanden eerder zwanger waren dan de vrouwen die maar op goed geluk kluste. Dus surf naar www.vruchtbaarheid.org, koop een goede thermometer, ga gezond leven en lees boeken (bv. van Uta Konig over vruchtbaarheid) en verhoog je kansen.
Succes
 
Terug
Bovenaan