Weer niet!!!!

Het mocht weer niet zo zijn deze maand! Al ruim een week voor mijn NOD was ik zo misselijk steeds, ik stond soms 's morgens te kokhalsen bij het aanrecht. Zou dit het dan zijn? Afgelopen vrijdag zou het dan zover zijn en meestal kondigt het zich wel aan met een dag of 2 van te voren een iets bruinige afscheiding. Maar vrijdagmiddag nog niks. Vrijdagavond bij vriendjes eten en zij hadden hun eerste echo gehad (moest flink slikken en op mijn tanden bijten om in het begin vrolijk te blijven doen) 's avonds begon de afscheiding steeds bruiner te worden en kreeg behoorlijke kramp. Zaterdag werd dat alleen maar erger, alles deed zeer, enorme buikpijn, rugpijn en een klote dag! Wel raar want heb nooit zo'n pijn in mijn buik en rug. Maar bleef maar zo misselijk. Zondag echt een rare bruine, dikkige afscheiding en nog steeds erg veel pijn in mijn buik. Maar het leek in de avond wel door te zetten, de afscheiding werd toch wat roder! 's nachts erg veel buikpijn, kon niet slapen. En maandag een echt ongi dag! En nu dinsdag is alles bijna weer weg! Toch blijf ik af en toe wat misselijk!
Ik had zo'n goede hoop, maar daar is nu weinig meer van over! Maar ik blijf het raar vinden zoals het nu weer ging!
Ik twijfel enorm, moet ik hiermee nu naar de huisarts? Of maar gewoon even afwachten wat komende maand gaat brengen? We gaan gelukkig vrijdag lekker 10 dagen op vakantie, even met z'n tweeen weg, misschien helpt dat!
 
hoi,ik heb ook zoiets gehad,begon met bruin en toen maar 2 dagen ongi;rood.
de verschijnselen bleven nog wel even.
daarvoor was ik al een paar weken misselijk,duizelig etc. de ha heeft me doorgestuurd naar de gyn en nu zijn ze mijn hormoonspiegel aan het onderzoeken a/d hand van mijn bloed wat ze hebben afgenomen.
je kunt altijd de ha even bellen en je verhaal doen als het je niet lekker zit!
succes meid en geniet van je vakantie!
 
hoi Mir,
ivm je twijfel; je kunt natuurlijk altijd afwachten, maar er is 1 ding.
Ik heb n.l. ook 3 maanden geleden een menstruatie gehad die anders was dan anders. Het zou een pseudo-menstruatie kunnen zijn. dat betekent dat je lichaam niet goed weet hoe deze moet reageren als er te weinig HCG-hormonen aanwezig zijn (als je toch zwanger zou zijn misschien). Maar omdat je ook veel buikpijn hebt gehad acht ik die kans erg klein. Je zou bijv. een test kunnen doen om te kijken of je wel of niet zwanger zou kunnen zijn; maar ga je daar niet te veel op focussen. Bij mij was de test negatief. Maar toen kon ik die maand wel gewoon weer door, anders blijf je er maar aan denken en dat maakt je ook onzeker. Dus doe een test voor de zekerheid en ga daarna inderdaad lekker met z'n tweeen weg en wie weet......
 
Hoi, ook ik zou als ik jou was naar de ha gaan. Ben je direct van je twijfel af! Succes en lekker genieten van je vakantie hoor. Ff de gedachten verzetten!

groetjes Sophia
 
Hallo Mir, ik wil je niet op vervelende gedachten brengen, maar ik denk dat je eitje zich niet heeft kunnen nestelen en daarom heb je een bloeding gekregen. Ik heb voor mijn bloeding een positieve test gehad. Advies was minimaal 2 weken wachten met testen, omdat het HCG hormoon nog in je lichaam kan zitten.

Veel succes en prettige vakantie,

Liefs Lotte
 
Terug
Bovenaan