weer niet

net getest en weer niet zwanger ben vandaag overtijd misschien komt het door de tress van de afgelopen weken of me lichaam neemt een loopje heb al 1,5 week lichte buikpijn de hele dagen ben telkens dood op maar toch niet zwanger wordt er radeloos van
en kan eerlijk gezegd wel wat steun gebruiken

Ha Marij,
Is vandaag de eerste dag dat je overtijd bent? Op zich kan het goed zijn dat je test later pas positief is. Is nl bij veel vrouwen pas later positief. Het kan dus zeker toch wel zo zijn, die lichte buikpijn is ook wel een 'kenmerk' van een zwangerschap.
Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, want ik weet inmiddels ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Zou als ik jou was over een dag of 3 nog eens testen en wie weet.....dan wel een positieve test.
Sucses, Liefs Anne

:) ook ik had last van stress, bleek ik een spastische dikke darm te hebben, vandaar ook de buikpijn. na de superzemelen van de dokter was t vrijwel meteen over! :)
niet fijn als je je niet lekker voelt, hoop datt snel weer beter met je gaat.

sterkte, Nijn

Hallo Mary,

Ik zou de raad van Anne opvolgen over een paar dagen weer testen. Verder is het echt ongelooflijk hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Maar kop op wie weet is de test over een paar dagen positief. De bekende uitspraak geen bloed=goed.

Moed houden hoor! Het is gewoon iedere maand vreselijk spannend maar probeer er toch relaxed onder te blijven en ga vooral niet teveel op je lijf letten want er zijn maar heel weinig vrouwen die symptomen hebben voordat ze een week of 7 zwanger zijn. Geniet van de zomer en ga leuke dingen doen om je af te leiden.
Groetjes en succes

Terug
Bovenaan