weer niet

A

Anoniem

Guest
Ben een tijdje weggeweest. Op vakantie en had eerlijk gezegd ook even geen zin om op het forum te kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het alle meiden die zwanger zijn, maar wil het zelf ook zo ontzettend graag! Helaas ben ik vandaag weer ongi geworden, dus weer een teleurstelling. Ik ga nu naar ronde 6. Ben erg down en teleurgesteld. Baal echt!!!

TEMPERATUREN
Ik wil toch gaan proberen met temperaturen, maar heb hier totaal geen ervaring mee. Ik heb een keer gelezen hier op het forum dat het beter is om een kwik thermometer te gebruiken. Is dit zo? En hoe gaat het verder? Op het moment dat je temp omhoog gaat is dan je eisprong of beginnen dan je vruchtbare dagen? Ben je dan niet al te laat? Zoals jullie zien ben ik hier totaal niet ervaren mee dus hoop dat iemand me kan helpen.

Natuurlijk voor diegene die zwanger zijn.....GEFELICITEERD!!!

Liefs Ilona

Hoi Ilona,
ken het gevoel heel goed van je..
Ik zit al in ronde 6 en wil OOK heel heel graag..
In het begin las ik echt de hele dag door nu niet meer.. misschien om de dag.. Probeer minder er mee bezig te zijn..misschien helpt het??
Ik ga wel kijken waar ik een maan steen kan kopen... wie weet..
Wil na mijn volgende ongi ook eens gaan tempen..
veel succes en laat je kop niet hangen..
liefs anne
we houden elkaar op de hoogte oke??
xxx

Dag Ilona,

Balen voor je, zeg! Maar jouw tijd komt ook, probeer maar een beetje vertrouwen te hebben. Als je een beetje uitgebaald bent, dan. Voor mezelf heb ik een rare vergelijking gemaakt. Ik moest 5 keer rijexamen doen voor ik mijn rijbewijs had. Hoe langer het duurde, hoe onwaarschijnlijker het leek dat ik het ooit zou halen. En toen ineens, had ik het. En bleek dat het allemaal de moeite waard was geweest. Dat hou ik mezelf maar voor als ik het weer eens te lang vind duren.
Wat veel meiden hier zeggen, vind ik ook. Wachten is niet zo erg, als je maar zou weten hoe lang het gaat duren...

Wat je vraag betreft. Dat van die kwikthermometer klopt. Als je digitaal wilt tempen, moet je er eigenlijk 1 hebben die 2 cijfers achter de komma aangeeft, en je moet 3 minuten wachten voor je 'm er uit haalt.
Je temperatuur gaat omhoog met 0,2 tot 0,5 graad en blijft hoog tot je ongi. Als je temp omhoog gaat, betekent dat dat je eisprong al is geweest. Dus dan ben je idd te laat. Maar na een paar maanden zie je als het goed is een patroon, en weet je dus ongeveer wanneer je je eisprong kan verwachten.

Succes en kop op, meisje!

Liefs, Inge

Hoi Ilona,

Hier nog een mede ronde 6 NOD-er.
You have read my mind. Iedereen kan niet wachten op een zo gewenst wondertje.

Voor wat betreft je ei-sprong legt Inge het al uit. Klussen rond je ei-sprong is dan ook het beste. Om de dag voor je ei en kort daarna maken een bevruchting mogelijk. Je eitje kan namelijk maar een uur of 6-8 bevrucht worden. Er zijn beste wel wat sites waar je erover kan lezen. www.vruchtbaarheid.org is wel een uitgebreide, maar ook babybox.nl en andere sites leggen het uit.

Vind het leuk om ieders verhalen en bevindingen te lezen, maar probeer het verder zoveel mogelijk uit mijn hoofd en lijf te zetten anders wordt je crazy! Het komt toch wanneer het komt.

Succes Ilona en we houden elkaar in de gaten!

Roos

Bedankt voor de steun meiden. Doet me goed. Probeer ook wel positief te blijven, en dat komt ook zeker weer, maar denk dat dit vandaag even niet meer lukt.

Hoi Ilona,
Ik snap helemaal wat je bedoelt. ook ik ben 3 weken geleden teruggekomen van vakantie en was erg teleurgesteld dat ik ong was geworden. Ik had ook geen zin om op het forum te komen. Dit is de eerste keer weer na 3 weken. Na de vakantie nog 1 keer gedaan en vind het soms zo deprimerend. Ik heb het idee dat iedereen er zo veel mee bezig is. Dat had ik ook maar dat moet minder worden. Het leven bestaat niet alleen uit 'zwanger worden'. En onze tijd komt wel hoor!!!!!!!!
Ik heb sinds 2 weken geaccepteerd dat het nog even kan duren. Ikzelf ga de 5 maand in en na de 6mnd kom ik terug komen naar de huisarts. Dat had ze zelf gezegd. Vind je dat geen optie? Om je verhaal even kwijt te kunnen en advies te vragen? Ik heb een hele lieve Huisarts die dat goed vind.
Heel veel sterkte ermee.
liefs Annne

Hoi Ilona,

wij zijn nu een jaar bezig en ik ga van de week een afspraak maken bij de huisarts, durfde eigenlijk niet eerder heen omdat je bijna overal leest dat je een jaar moet proberen. Ik ben sinds de 6e maand aan het temp-en. Heb een grafiek van babybrabbel.nl gedownload en dat werk erg prettig. Kan je ook aangeven wanneer je ongi bent en wanneer je hebt geklust. Het kan inderdaad dat je na de eerte maand ongeveer weet wanneer je ei is geweest, maar bij mij is het elke maand wisselend, heb een ciclus van 30 tot 35/36 dagen. Ik kijk wanneer mijn eerste dag van de afgelopen cyclussen mij ei kwam en vanaf een paar dagen daarvoor klussen wij om de dag. Als ik die maand mijn verhoging heb gehad, dan soms erna of de dag zelf nog (hangt van ploegendienst van partner af> niet makkelijk ivm wisselende diensten).
Deze maand gaan we er weer voor, we hebben nu vakantie en ook als we mogen/moeten klussen. En maar afwachten wat de dokter zegt.

sterkte MY

Terug
Bovenaan