A
Anoniem
Guest
Ben een tijdje weggeweest. Op vakantie en had eerlijk gezegd ook even geen zin om op het forum te kijken. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het alle meiden die zwanger zijn, maar wil het zelf ook zo ontzettend graag! Helaas ben ik vandaag weer ongi geworden, dus weer een teleurstelling. Ik ga nu naar ronde 6. Ben erg down en teleurgesteld. Baal echt!!!
TEMPERATUREN
Ik wil toch gaan proberen met temperaturen, maar heb hier totaal geen ervaring mee. Ik heb een keer gelezen hier op het forum dat het beter is om een kwik thermometer te gebruiken. Is dit zo? En hoe gaat het verder? Op het moment dat je temp omhoog gaat is dan je eisprong of beginnen dan je vruchtbare dagen? Ben je dan niet al te laat? Zoals jullie zien ben ik hier totaal niet ervaren mee dus hoop dat iemand me kan helpen.
Natuurlijk voor diegene die zwanger zijn.....GEFELICITEERD!!!
Liefs Ilona
TEMPERATUREN
Ik wil toch gaan proberen met temperaturen, maar heb hier totaal geen ervaring mee. Ik heb een keer gelezen hier op het forum dat het beter is om een kwik thermometer te gebruiken. Is dit zo? En hoe gaat het verder? Op het moment dat je temp omhoog gaat is dan je eisprong of beginnen dan je vruchtbare dagen? Ben je dan niet al te laat? Zoals jullie zien ben ik hier totaal niet ervaren mee dus hoop dat iemand me kan helpen.
Natuurlijk voor diegene die zwanger zijn.....GEFELICITEERD!!!
Liefs Ilona