weer niet!

A

Anoniem

Guest
Zondag was mijn NOD en ik was al een beetje aan het hopen dat ik zwanger zou zijn. Ik wilde vandaag een test gaan kopen, maar....... ik ben net weer ongesteld geworden. Balen zeg. Ik ben best verdrietig nu. Mijn man is aan het werk en ik ben vrij vandaag. Dit wordt echt een baaldagje... En je kunt er met zo weinig mensen over praten... Dus niemand snapt waarom ik me zo k.. voel.
Misschien hebben we in 2005 meer geluk. We gaan nu maar temperaturen de komende tijd, misschien dat het dan beter gaat. We doen 'het' rond de (verwachte) eisprong elke dag, maar dat is niet genoeg dus. Mijn NOD is op 18 januari (als mijn cyclus weer gewoon 28 dagen is ipv nu 31)
x waterman

p.s.
Je kunt me ook mailen op waterman110277@hotmail.com

aaarghhhhhhhhhhhhh balen hé, ik heb afgelopen vrijdag ook lopen vloeken en huilen maar gelukkig kon ik het mijn vriend vertellen toen hij uit zijn werk kwam en die reageerde heel lief:
"Balen zeg, ja...jammer...zucht....nou, dan moeten we ons best maar weer gaan doen...vind ik helemaal niet erg hoor hahahaha en ik kreeg een kus en knuffel"
Dat was wel heel fijn hoor.......kan me jou gevoel zo goed voorstellen, ik ben net weer uit dat putje en kan hopelijk vanaf morgen weer lekker aan de klus als ik van mijn ongi af ben!

Maak er dus maar ff fijn een baaldagje van....lucht misschien op want je moet toch verder en hoop dat je je morgen of overmorgen weer wat beter voelt en weer met goeie moed het nieuwe jaar inklust :)

Sterkte,

Groetjes Kaa

Hoi hoi,balen zeg!!ik moest het gisteren worden,en voel het al weer aankomen,ik voel me de eerste dag ook altijd erg klote,maar de tweede gaat het altijd weer beter,sucses in het nieuwe jaar gr manuela

Misschien is het een idee om het rond de ovulatie om de dag te doen? De kwaliteit van het zaad rent namelijk erg achteruit als je het zó vaak doet. Om de dag is beter, en als de zaadcellen eenmaal in je baarmoeder zijn gearriveerd zullen ze er niet zo snel uitzakken, ze zullen daar blijven totdat ze na een dag of drie uitsterven.
Succes ermee

Terug
Bovenaan