weer niet!

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal, Crienie!

Heb ik net een heeeeel lang verhaal gemaakt gaat er iets mis en is het verdwenen ik baal daarvan want het was echt uitgebreid.

nu maar ff in het kort
Ben dus de 10 ongi geworden en heb me de dag ervoor dus afgevraagd van zou het toch zo zijn?? maar in de nacht kwam het toch en de dag erna was er geen twijfel meer aan de ongi was er weer dus op naar ronde 14!

Mijn nieuwe nod is

Chili 34 jaar, ronde 14, noddag:10 maart

Ben nu dus wel 'bang voor dat HSG onderzoek heb alleen maar nare dingen hierover gehoord dus als er dames zijn die mij kunnen uitleggen dat het ook meekan vallen dan hoop ik echt op reacties! Ik kan veel hebben en heb zelf ook meerdere operaties ondergaan maar ik ben me hier toch zenuwachtig voor. Ik las op internet dat ze je baarmoeder naar beneden trekken en dan die vloeistof inspuiten??
Heb gevraagd of dat de gyn mij maandag nog eens wil bellen om me wat gerust te stellen en dat doet ze wel zegt de assistente.

Ik wilde het eerst niet doen maar heb dus toch maar heel stoer afgelopen vrijdag gebeld en kan volgende week vrijdag hiervoor terecht. IEEEEEEEE!!

Verder heb ik mijn uitslagen binnen het uitstrijkje voor baarmoederkanker was prima klasse 1 dus dat is goed nieuws en ook het bloedonderzoek voor progesteron was goed vertelde ze, waarde is: 58, weet iemand hier iets meer over te vertellen?

Nu hebben we afgelopen maanden alles gedaan wat er gedaan moest worden spermaonderzoek, bloedonderzoeken, hormoononderzoek, samenlevingstest en inwendige- echo en alles is gelukkig prima tot zeer goed!! nu dus dit HSG onderzoek waarbij ze de eileiders schoon spuiten en dan moeten we daarna een half jaar kijken hoe dit gaat en pas daarna mocht ik niet zwanger zijn verder met onderzoeken dus ik hoop dat het komende halfjaar goed zal verlopen voor ons!!!!!!!!!

Ik hoop dat iemand me 'gerust'kan stellen en iedereen die zwanger is gefeliciteerd!! en de rest succes met het klussen of met de ongi!

Crienie!! alles goed? je vroeg van de week toch nog naar mijn nieuwe tuin etc, nou we hebben een nieuw huis gekocht!!! ja! heel mooi en ik zal dus genoeg afleiding hebben de komende maanden misschien niet eens zo slecht iets dit huis, hoop dat het geluk brengt we zijn er alle 2 heel blij mee!
xxx Chili x

voor iedereeen:
Heel veel liefs; Chili xx

Even ivm het huis. Bij onze eerste heeft het een hele tijd voor het zover was. Eens we een huis gekocht hebben, was ik een maand later zwanger.Het italiaans bijgeloof zegt trouwens nieuwe woonst, nieuw leven. Dus laten we hopen, suc6

Met al je vragen kan ik je helaas niet helpen. Ik wilde alleen even laten weten dat ik het balen voor je vind dat je weer ongi geworden bent. En om je succes te wensen bij alle onderzoeken. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Groetjes, Kat

Ik weet niet of ik je verhaal helmaal goed begrijp. Maar ik heb wel eens gehoord, dat als ze je eileiders schoonmaken. Je in principe vanaf dan moet gaan rekenen. En al die tijd daarvoor niet. Omdat het toen onmogelijk was om zwanger te raken. Als je eileiders tenminste verstopt zaten hoor.
En dat het dan dus heel goed kan zijn dat je snel zwanger kan worden.
Sorry als mijn antwoord niet klopt op jou vraag. Maar ik had het idee dat je dit bedoelde.
Liefs Nance

Ik denk dat je het onderzoek bedoelt waarbij ze gaan kijken of de eileiders open zijn.
Dit heb ik zelf ook gehad.
Het is best te doen, want het is tenslotte voor een goed doel.
Ik vond het zelf wel een heel vervelend onderzoek, maar dat zal per persoon verschillen. Ze hebben me verteld dat de pijn na het onderzoek kwa, maar dat viel reuze mee. Ik had meer last tijdens het onderzoek!!

Ik wens je veel sterkte

Wat vervelend voor je! Gelukkig is het uitstrijkje goed dan ben je daar in ieder geval voor een half jaar (?) weer vanaf. en tegen die tijd ben je zwanger!!!

Balen hoor, maar leuk nieuws van je huis.
Ga je ook in een nieuwe plaats wonen of wel gewoon in dezelfde buurt?
Anders is het helemaal een nieuw begin he? En een nieuw leven.
Ik hoop dat je er van geniet en je gedachten iets kunt verzetten.
Wat betreft je onderzoek weet ik er niets vanaf.
Ik hoop dat het meevalt en inderdaad het is voor een goed doel.
Laat de gyn je alles nog eens uitleggen en probeer er redelijk relaxed heen te gaan met je mannetje.

Sterkte,
Liefs, Crienie

Hoi lieve Chili,

Ik kom af en toe nog eens neuzen hier, om te kijken hoe het met jou en andere bekenden gaat. Weer ongi dus... Wat balen, zeg! Kan me voorstellen dat je opziet tegen dat HSG onderzoek. Volgens mij is het alleen pijnlijk als je eileiders inderdaad verstopt zijn. Dan kan de vloeistof namelijk niet weg. Dus áls het pijnlijk is, is het in ieder geval heel goed dat je het gedaan hebt! Maar goed, jij kijkt er maar tegenaan. Nog even doorbijten, meis, en dan heb je dit allemaal gehad. Ik duim heel hard voor je dat het allemaal niet voor niets is geweest! En gefeliciteerd met je nieuwe huis! Dat is nog eens lekker positief nieuws! Als dat geen goede invloed heeft, weet ik het niet meer...

Met mij gaat het tot nu toe goed. Ik ben nu 8 weken en 3 dagen. Vrijdag ben ik heel erg beroerd geweest, wist echt niet waar ik het zoeken moest. Ik kon alleen maar rechtop in bed zitten, met een emmer op schoot, haha! Ik zag mijn geest al dwalen, met dat jochie om me heen. Maar gelukkig, van het weekend knapte het op, en nu is het allemaal weer dragelijk. Over 12 dagen krijg ik mijn eerste echo; dan weten we eindelijk wie er daarbinnen mijn lichaam in de war stuurt. Ik zal blij zijn als het zover is, want die onzekerheid is moordend...

Ken je El nog, die zat al op het zwanger worden forum voordat wij erop kwamen? Zij zat ook op het septemberforum, maar heeft nu voor de 2e keer met 10 weken een mk gehad... Echt schokkend vind ik dat.

Nou lieverd, ik probeer je in de gaten te houden en denk aan je volgende week vrijdag (is dat de 18e?)!!!

Dikke knuffels van Inge

Terug
Bovenaan