Weer niet??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik moet me even afreageren hier! Waarom voel ik me zo rot?
Ik moet volgende week vrijdag ongi worden en ik heb 5 keer om de dag geklust in mijn vruchtbare periode.
Maar ik moet nu nog dik een week wachten en ik vind het zo langzaam gaan
Ik voel nog niets en ik ben bang dat ik te weinig heb geklust dus dat ik weer niet zwanger ben.
Zijn er hier meiden hier die zwanger zijn, of geraakt zonder dat ze klachten hebben gehad? Ik heb alleen wel vaak steekjes in mijn ondebuik gehad afgelopen week... maar ja dat zal ook wel fake zijn.
Ik hoop dat iemand me kan opvrolijken!!

Groetejs noomie22

Hoi Noomie

Ik kan je geen verschijnselen vertellen, wij zitten in ronde 5(geloof ik)voor ons eerste kindje. En jullie!!!??
Ik merk bijmezelf dat ik toch nuchterder ga denken (klinkt erg makkelijk) En we hopen maar op het beste.
Probeer je niet te veel te richten op verschijnselen van anderen, jouw lichaam is toch anders. Je maakt je alleen maar onzeker door iedere keer te denken ojee een steekje Zal het nu..... Ojee gevoelige borsten Zal het......
Ik denk hoe meer je daar op gaat letten dan vind je toch wel weer iets. Het valt dan keer op keer zo tegen!!
T is geloof ik niet echt een "pep talk" geworden!!
Maar laat je niet gek maken als je de "VERHALEN" mag geloven werkt dat alleen maar tegen je!!

Nou meid toch zal ik heel hard voor je duimen ik moet ongeveer woensd. mijn nod krijgen! We zitten dus in het zelfde schuitje!!
We hopen op het beste.
Groetjes Moppie!!!

He meid kom op!!!!
Ik heb denk ik ook wel een beetje hetzelfde gevoel hoor!?
Ik wil ook graag zwanger worden en vraag aan vriendinnen hoe hun zich voelden tijdens het zwanger zijn....De ene heeft heel erg last van misselijkheidsklachten gehad meteen in de eerste weken van haar zwangerschap, de ander juist weer niet. De een had hele gevoelige borsten, de ander weer niet. Dus elk vrouwen lichaam reageerd anders op een zwangerschap!! Gelukkig maar....

Maar ik kan het me heel goed voorstellen dat het een onzekere tijd voor je is, we hebben het allemaal denk ik wel een beetje.
Gewoon rustig aan doen en niet teveel erbij na gaan denken, want dan komt het echt als een verrassing. Ookal is dat erg moeilijk...

He zet m op!!!!!

Hai Noomie,

Inderdaad is het echt moeilijk om die week te wachten, geld voor mij namelijk ook ik heb op de 11e mijn nod, dus kunnen we samen duimen pfffffffff.
Het klinkt een beetje van ja die kennen we al maar tja het enige wat je kan doen is afwachten en proberen met andere dingen bezig te zijn.
Ik heb de afgelopen drie maanden steeds rond mijn nod zo in de stress gezeten dat ik deze maand heb besloten om er niet mee bezig te zijn en maar te denken als het komt komt het! klinkt erg makkelijk maar ik voel me wel een stuk rustiger. Wel houd ik rekening met de klus dagen maar doe het niet omdat het moet, want het moet leuk blijven.
Waarschijnlijk ken je dit verhaaltje al, ik hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen, we kunnen in ieder geval voor elkaar duimen.
En wat mij helpt om mezelf een beetje op te vrolijken is dingen doen die je leuk vind, of gewoon wat leuks voor jezelf kopen.Want dat verdien je wel als je je zo  voelt.

groetjes Saskia 30

Terug
Bovenaan