Weer niet.........................

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Gisteren weer ongi geworden.......... balen. We zitten nu in de  derde ronde en hiervoor heb ik een mk gehad met 7 weken. De vorige keer was  het bij de 1e ronde "echt" proberen al raak, nu is het elke keer weer balen als de  er weer zijn..

Ik weet wel dat ik  niks te klagen  heb en dat er veel meiden zijn die het al veel langer proberen en waarbij het niet wil lukken, maar toch............ elke keer zit ik weer in de zenuwen......

Dat wou ik even kwijt, ik vind het fijn dat ik het hier lekker van me af kan schrijven!!!

Groetjes Marije

Ach joh, wat vervelend voor je! Wat blijft dat toch ontzettend balen he, terwijl je rationeel weet dat mensen er gemiddeld een jaar voor moeten uittrekken hoop je toch altijd dat je bij degene hoort bij wie het in een keer raak is!
Lekker een bak chocola op schoot met een kop thee, verwen je zelf lekker, of laat je verwennen natuurlijk..............da's nog beter,
Sterkte maar weer!

Hoi Marije,

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb zelf 7 maanden geleden een miskraam gehad. Ik was ook meteen de eerste maand zwanger. Het is misgegaan met 11 weken.
Elke maand hoop je weer dat het gelukt is en iedere keer is er weer die teleurstelling.
Maar er is hoop! Vandaag heb ik getest en ik ben weer zwanger!
Ik vind het nu wel heel eng allemaal, ik hoop dat het nu wel allemaal goed gaat.

Heel veel succes met zwanger worden!

Liefs Sanneke

Hoi Sanneke!

Gefeliciteerd meid! Echt fijn voor je!

Geniet ervan!

Ik ga ervan uit dat het niet lang meer duurt voor ik me ook tot de 'zwangeren' kan rekenen!

Liefs Marije

Terug
Bovenaan