weer niet..

A

Anoniem

Guest
het is weer niet gelukt....gisteravond een beetje bloed...naiieve ik dacht nog dat t misschien niet de duivels waren...
maar vanochtend liep/loop ik weer helemaal leeg...

huilen heb ik niet gedaan dacht zelfs van ach ja natuurlijk volgende maand beter...
nu mag ik de komende 3 dgn  3x2  pd aan stollingspillen omdat ik sinds de operatie in dec 3 dgn vd 6 a 7 erg leegloop....het is te dun zeg maar...

tja ben bang dat ik okt weer naar gyn mag en op lijst kom van operatie om te zien of er IN de linkereileider (rechts geen eileider en eierstok meer door cysten en verklevingen)verklevingen zitten...

damn........

ik geloof achteraf dat ik dit beter niet had kunnen plaatsen daar er dames hier zijn die al heeeeeel lang bezig zijn...dit forum sprak mij alleen erg aan omdat het bij mij ook niet allemaal koek en ei is in mijn buik zeg maar.,...maar goed mocht het zo zijn dat er dames hier zijn die vinden dat ik hier niet thuis hoor ::::: mijn excuses daarvoor...

dat weer niet gevoel is echt verschikkelijk.

ik hoop voor je dat je niet weer naar de ok moet.

succes met de stollingpillen

nanda

Hoi Elora,

Wat een onzin zeg, waarom zou je hier niet thuis horen. Er is geen standaard tijd dat je bezig moet zijn om op dit forum thuis te horen. Dat de meeste meiden 2 jaar en langer bezig zijn wil helemaal niets zeggen. De meeste dames komen na een jaar klussen hier op het forum, maar als jij het idee hebt dat je je hier veel meer thuis voelt dan op het "zwanger worden" forum, dan moet je hier vooral komen. Jij geeft zelf al aan dat je niet zo snel op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Kan me dan voorstellen dat je dan gefrustreerd word op het andere forum, want daar worden ze aan de lopende band zwanger en roepen al na  5 rondes gefrustreerd; EINDELIJK zwanger of ik kan het niet meer aan want het zwanger worden lukt maar niet (sry als ik hier mensen mee tegen het hoofd stoot maar ik kan hier best wel boos om worden).
Dus meid, leg gewoon je ei hier neer  als je daar behoefte aan hebt. We zijn er tenslotte om elkaar te helpen.
Hopelijk ben je snel zwanger en heb je al die rompslomp niet nodig.

Kruimel

Jeetje Elora, balen zeg.

En ik sluit me helemaal bij Kruimel aan. Tuurlijk hoor je hier ook thuis! Ik heb die gedachten trouwens ook wel gehad hoor, heb tenslotte ook al een mooi kindje. Maar aan de andere kant ben ik inmiddels wel al 14 rondes verder voor nummer 2 en heb ik elke keer weer veel verdriet als het niet gelukt is. Daarom zitten we nu ook in de mmm. Sinds een paar maanden voel ik me ook echt niet thuis meer op het andere forum. Elke keer weer opnieuw veel nieuwe meiden die na 1, 2 of 3 rondes alweer zwanger zijn. Pff en dan inderdaad roepen 'eindelijk' zwanger te zijn......... neeuhh dan maar 'liever' hier. Hoewel ik natuurlijk hoop dat we hier allemaal SNEL weer mogen vertrekken

Sterkte!  

Liefs, cee  

oo leuke reacties...echt hartverwarmend

nou dat valt mij daar dus erg op...zitten ze in ronde 1 en verwachten ze al zwanger te zijn en dan ook erg dramatishc doen als t niet gelukt is (is erg zwart wit gezegd maar zo komt t bij mij over)
gelukkig zitten er ook anderen daar maar ik zit werkelijk soms met mijn mond open te lezen...

Ok ik heb al een kindje maar ook bij mijn eerste kindje hield ik er zwaar rekening mee dat het misschien niet zomaar raak zou zijn dus toen het na ronde 3 raak was geloofde ik het amper...bij laatste operatie zei gyn ook dat het geluk was dat ik spontaan en zo snel   zwanger ben geworden...

Nu kijk ik vaak naar mijn poppie en dan besef ik me dat zowieso wel maar dit maakt t nog meer...

Ik hoop gewoon dat ik het nog eens mee mag maken...gaan nu pas ronde 7 in maar ja toch ..
ik zeg ook wel eens van als ik dan geen kinderen meer mag krijgen dan wil ik dat graag weten dan kan ik me er bij neerleggen hoe erg ik het ook zou vinden..ik mag dan blij zijn (wat ook ongelovelijk ben) dat ik een docher heb die gezond is...dan kan ik het afsluiten maar nu zit je iedere maand weer in onzekerheid de laatste 2,3 dgn van cyclus..

dank jullie wel voor jullie hartverwarmende woorden

gr en liefs ELora

Hoi Elora,

Heb jij ook endometriose eigenlijk? Dit vraag ik omdat ik dat wel heb en dus ook aan de lopende band cystes heb in mijn rechtereierstok. Ben nu wel bang dat het bij mij hetzelfde gaat lopen... ik krijg natuurlijk wel elke maand echo's (omdat ik met iui bezig ben) maar toch.. het kan hard gaan opeens. De laatste keer was de cyste 3 cm, de maand daarvoor was 'ie 1 cm. En ben dus al twee keer geopereerd aan die krengen...
Heb je ook al aan de Lucrin gezeten? En wat een naar verhaal van dat pendelen van jou, kan me voorstellen dat je niet blij was met haar antwoord. Zelfs al moet je het met een flinke korrel zout nemen hoor! Ik ga het zeker ook zelf proberen, kijken wat daar uitkomt..

groeten, Saar

hoi saar,

Nee ik heb het niet wel lijkt het erg veel op omdat de gyn het ook iedere x voor de operatie dacht...maar uit weefselonderzoeken komt het niet...

dat de cyste de ene maand groter is en dan weer kleiner en andersom..kan door je cyclus komen...bij mij was het een paar x zo dat voor de menstruatie waren ze bv 6 cm kwam een maand later terug was het bv 5 cm dit kwam door de menstruatie volgens gyn.

oo meid ik weet helemaal wat je bedoeld...vanaf mijn 17e tot nu (ben nu 28) onzekerheid .....
nu loop ik haast geen kans meer op cysten omdat ze steeds op zelfde plaats aan rechereierstok zaten...na keizersnede 1 weggehaald van 10 cm en 6 wkn later op controle zat er weer 1 van 6,5 cm...

Nu al 3 x sinds dec op controle geweest en de cysten blijven weg!!!
Dus erg balen dat ik geen recher eileider en eierstok meer heb maar de onzekerheid dat ik weer s met spoed opgenomen moest worden en geopereerd moest worden door cyste is nu weg.
Ok daarvoor in de plaats heb ik nu onzekerheid mbt zwangerschap ivm verklevingen.

Maar jij loopt dus gelukkig onder controle van gyn dus heb je goeie begeleiding...cysten onder 7 cm halen ze niet zomaar weg.Bij mij werden ze dan groter en te zwaar waardoor de eileider om zijn as ging draaien en dat gaf echt pijn....

Hoe lang zijn jullie bezig??
en heb je erg last van de endo?
het blijft allemaal spannend he!!

liefs Elora

Terug
Bovenaan