weer niet

Lieve meiden,
Maand 13 is inmiddels achter de rug. Duidelijk mijn eisprong gevonden met ovulatietesten en helaas exact 14 dagen later de rd. Ik baal zo vreselijk en ben erg verdrietig. De MM komt steeds dichterbij, maar ik wil het niet!!!!!! Nog één ronde ovulatietesten doen (zinloos, want ik ben heel regelmatig ongesteld) en dan op vakantie. Over 2 maanden nog geen zwangerschap betekent medische molen, heb ik met mijn man afgesproken, maar daar zie ik zo tegenop.
Groetjes van een heel verdrietige GM

Lieve GM,

Weer een teleurstelling dat is wel vervelend.

Ik  lees dat je er tegen op ziet om de medische molen in te gaan ?
Ik kan het me wel voorstellen dat had ik ook in het begin maar hier door zijn we wel achter de reden gekomen waarom het bij ons niet wou lukken op de normale mannier.

Ik heb zelf 5 IUI , 1 IVF behandeling achter de rug en  daar na kwamen we er achter dan het zaad van mijn man niet door de schil van mij eitjes kon door dringen daar na hebben we 1 X ISCI gehad en ik ben nu bijna 33 weken zwanger.

Het is echt de moeite waard !!!!

Ik wens je heel veel s6 en sterkte toe en misschien een tip als je begint met de MM geef dit in je omgeving aan dit werkt echt opluchtend zodat je niet steeds de vragen krijgt word het niet eens tijd bij jullie? of moet ik even komen helpen enz.

Liefs Chantal

Hoi GM, hier GS,

Ook wij zijn gisteren verhuisd van ronde 13 naar ronde 14. Ik weet hoe je je voelt. Ook ik heb een regelmatige cyclus, met een voelbare eisprong, en word netjes 14 dagen later ongesteld. VERSCHRIKKELIJK is het.
Wij hebben er in de afgelopen weken veel over gepraat, en hoewel vooral ik er heel erg tegenop zie, hebben wij het besluit genomen om eens naar de huisarts te gaan. Ik heb net vanmorgen een afspraak gemaakt.

Ik wil dat het niet hoeft, ik wil normaal zwanger worden. Ik ben een jonge vrouw met een eisprong, en ik heb een gezonde vent. Ik wil niet naar de dokter. Maar toch wil ik uitsluiten of er iets aan de hand is. Dat we nog lang moeten wachten, okee, daar kom ik wel overheen, maar ik wil graag weten of het mogelijk is om zwanger te worden.

Meid, ik wens jou/jullie ontzettend veel succes. Je mag er best verdrietig om zijn, echt waar. En volg je hart in waar je behoefte aan hebt (bij mij bleek dat uiteindelijk toch te zijn dat ik zekerheid wil over of alles naar behoren werkt...).

Liefs, GS

Terug
Bovenaan