Weer niet.....

Hoi dames,

Nou alles heeft dus weer niet doorgezet. Precies waar ik al bang voor was. Dus was het weer een hele hoop voorwerk en verder niks. Begin dat nu toch echt wel flink zat te worden. Wel ben ik dus mijn slijmprop kwijt, maar ja........
Vrijdag weer naar de vk toe en hopelijk kunnen ze me dan wel strippen en helpt dat eindelijk. Yordi gaat vrijdag niet mee naar de vk, want ik wil hem dara niet bij hebben en hij gaat dan mooi een nachtje bij me schoonouders logeren. Mocht het toch helpen dat strippen, dan is yordi al uit logeren en hoeven me schoonouders niet eerst naar ons toe te komen. En helpt het niet, ach dan is yordi lekker uit logeren geweest.
Moet wel zeggen dat ik nu zo langzamerhand echt knetter ook van mijn schoonmoeder wordt. Oh die komt me toch soms met opmerkings aanzetten waarvan ik dan weer denk, waar slaat dat op!!! GRRRRRRR!!!!!!! Ze bedoelt het vast goed, maar momenteel die hormoontjes en al dat voorwerk wat niet doorzet, kan het niet best verdragen allemaal nu.
Sorry voor me geklaag. ik weet dat er nog meer dames allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Niks anders te doen dan maar weer afwachten ben ik bang.......

Liefs marielle 39w1d

heej meis

heeft de vk gekekrn vandaag?????????

vervelend zeg dat voorwerk voor niks.... ik kan er niet over mee praten tis rustig hier noig op de steken in mn .... na....

ik ga hard voor je duimen vrijdag...

liefs daan

en schoonmoeders................

heej meis

heeft de vk gekekrn vandaag?????????

vervelend zeg dat voorwerk voor niks.... ik kan er niet over mee praten tis rustig hier noig op de steken in mn .... na....

ik ga hard voor je duimen vrijdag...

liefs daan

en schoonmoeders................

Klagen mag hoor! Want van al die 'voorpret'word je ook niet blijer. Ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon zaterdagochtend ons kan verblijden met een positief berichtje!

Klagen mag hoor! Want van al die 'voorpret'word je ook niet blijer. Ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon zaterdagochtend ons kan verblijden met een positief berichtje!

Balen voor je zeg!
Die schoonmoeder van jou.. (ik heb er al meer over gelezen toch) ach, als ze van pas komt is het handig moet je maar denken
nog even volhouden vrees ik en hopelijk kan je ons inderdaad snel goed nieuws vertellen!!
xMarij

Balen voor je zeg!
Die schoonmoeder van jou.. (ik heb er al meer over gelezen toch) ach, als ze van pas komt is het handig moet je maar denken
nog even volhouden vrees ik en hopelijk kan je ons inderdaad snel goed nieuws vertellen!!
xMarij

Pfff balen marielle..... had gehoopt dat je vandaag goed nieuws had maar helaas... en idd daar wordt je wel moe van al dat voorwerk voor niks....
Hopen dat Yordi vrijdag lekker met een goed doel gaat logeren ;-)

Hier ook al hele dag soort van ongie pijn maar gebeurt niks, zal wel niks zijn dan.....

Nou sterkte ermee en we wachten gewoon rustig af met zn allen

x

Terug
Bovenaan