Weer niet......

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al.....het is weer niet gelukt. Januari gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen worden van een derde. Van de eerste twee was ik heel erg snel zwanger maar een derde laat langer op zich wachten helaas. Heb erg lange rondes steeds en een erg late eisprong.....nu weer een ronde van 45 dagen. Maar wel een duidelijke eisprong (weet ik door te temperaturen) wel steeds op een andere dag in de cyclus dus erg lastig om te bepalen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.....

balen joh, wat kan je lichaam toch raar in elkaar zitten afentoe.

He bah!
En al eens ovulatietesten gebruikt? Misschien dat dat meer kans van slagen heeft?
Ikzelf gebruik ze niet, maar lees van anderen dat ze dan een vrij goed zicht hebben op.
Wel weer balen, op naar de volgende ronde.
Succes

Yvon

wat vervelend. ik hoop ook elke ronde dat het raak is, maar tot nu toe niets. zelf ben ik in dec 2009 gestopt. ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is.

liefs hilda

die ovutesten heb ik al eens een maandje geprobeerd maar omdat ik zo'n lange cyclus heb is haast niet te berekenen wanneer te beginnen met testen en dan moet ik ws erg lang doorgaan met testen, mijn ovulatiedag ligt tot nu toe tussen dag 18 en dag 35 (!) van mijn cyclus.....(heb nu 4 rondes getemperatuurd)

Balen!!
Fijn dat het met temperaturen wel duidelijkheid geeft.
succes de volgende ronde!

Terug
Bovenaan