weer niet

Hoi Meiden,

Ik moet weer afscheid van jullie nemen. De gyn zag wel een vruchtzakje maar er was maar een heel klein friemeltje te zien dus het is nu dus voor de 4e x mis. Ik kreeg een inwendige echo en toen ie dat ding eruit haalde zat er ook bloed aan dus hij verwacht dat t uit zichzelf gaat komen en moet over 2 weken terug om te kijken of t schoon is. Er is geen verklaring voor te geven en de gyn had goede hoop gezien mijn verhaal en hij vond t ook erg sneu. Er is helaas niks aan te doen.

Allemaal een fijne zwangerschap en wie weet tot ziens.

xx
 
Oh nee, wat ontzettend rot voor je. Het was zo leuk geweest als het eindelijk een keer goed was. Hoe ver zou je nu geweest zijn dan? Veel sterkte meid. Hopelijk gaat het de volgende keer goed.
 
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ik zou nu anders 7wk en 4 dgn geweest zijn. Ik moet nu alleen nog afwachten of t vanzelf op gang komt of niet.

Heb net al wel voor mezelf besloten dat ik in de vakantie een tattoo laat zetten met 4 kleine sterren, vind dat ik dat wel heb verdiend.

xx
 
Jeetje meid, veel sterkte!
Mooi idee van die tatoo, ik heb voor al mijn kindjes een hanger om mijn ketting en voor de twee kindjes waar ik een miskraam van heb gehad hangen er ook tussen.

Kan verder alleen maar zeggen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

 
Terug
Bovenaan