Weer niet...

Morgen 40 weken zwanger. Heb al een tijdje af en toe last van mijn buik, maar het zet nog niet door.
Ben het al een week zat, maar ja we zien wel hoe het loopt.
Het eerste wat ik dacht toen ik vanmorgen wakker werd was "weer niet"

Tjeetje meid die kleine vindt het echt veelste lekker bij jou daarbinnen. Elke dat kijk ik of je al bevallen bent maar het blijft uit he.
Ik zal voor je duimen dat het heel snel begint. heel snel
succes he
gr
charlotte

Hier hetzelfde prbleem. Morgen 40 weken. Het doet af en toe zo'n zeer en vind het gewoon niet leuk meer.
Vanmorgen ben ik gestript, hopelijk heeft het effect. Heb in iedergeval steeds meer weeen.... Zo anders dan mijn eerste.....

Hai,

Hier nog zo een die op haar meisje zit te wachten.Ben nu 39.2 dagen.Mijn andere dochters waren er nu al enkele dagen geweest.Dus het voelt een beetje over tijd,al ben ik zaterdag pas echt uitgerekend.
Heel de week krijg ik al reacties van vrienden en familie.Voel ik me zenuwachtig en rot,dan komt ze vast vannacht,en ben ik rustig en poetslustig dan komt ze ook vannacht.Maar ik heb nog steeds geen baby!

Ben wel blij dat ik 30 april voorbij ben.

Maar het lijkt erop dat het nog wel een aantal dagen of langer kan gaan duren.

Jij ook veel succes met wachten!!

Weer bij de verloskundige geweest, alles was goed, bloeddruk 125/70, 2 kilo aangekomen in een week (eh beetje veel...) geen eiwit of suiker in mijn urine, mooie hartslag van de kleine. Nog steeds niet ingedaald.
Morgen naar het ziekenhuis, naar de gynaecoloog. Vorrige week zeiden ze al dat ze als ze 8 mei nog niet geboren is gaan inleiden, dus ik heb wel het idee dat ze morgen zeggen dat ik 9 mei moet komen als ze er nog niet is.
Ik hou jullie op de hoogte.

@ Kabo,
wat doen ze dan presies met dat strippen, doet dat pijn?

@ Selinneke,
ja dat vind ik ook vervelend, het "conclusis" trekken van vanacht gaat het wel gebeuren, of mijn moeder die opbelt hoe voel je je. Alsof ik niet zou bellen als het gaat beginnen.

die kleine meid laat wel op zich wachten zeg!
misschien wordt het wel een moederdagcadeautje:)

en wat zei de gyn? al een datum voor inleiden afgesproken? en is het kindje nu wel ingedaald?of heeft ze daar gewoon geen zin in?

vanmiddag om half 4 naar de gyn.
Zou het eerlijk gezegd niet erg vinden als ze zeggen blijf maar. Ben het echt zat, ben emotioneel, heb pijn in mijn liezen, pijn in mijn onderbuik. Nee hoor voor mij hoeft het echt niet zo lang meer te duren. Leuk moederdag kadotje? Nee duurt mij te lang pffff

Terug
Bovenaan