Weer niet...

A

Anoniem

Guest
vanmorgen bij het afvegen...
helder rood bloed...
en veel ook...
Niet door de urine alleen bij het afvegen...
Dus denk toch weer ongesteld aan het worden...
Wordt er zo moedeloos van...ben je een paar dagen overtijd en had zo'n goede hoop...heeft mijn lichaam maar weer besloten mijn cyclus langer te laten worden...
Ga me nu lekker op mijn studie en de kinderspeelweek storten, moet nog genoeg gebeuren voor het zover is...
Ben er alleen even helemaal klaar mee...
Zijn teveel om mij heen waar het een 'ongelukje' was...en die mogen wel een kindje krijgen, omdat ze met hun dronken kop zo nodig sex moesten hebben...

Wens ze alle geluk met de kleine hoor daar niet van, maar het is zo oneerlijk.
Waarom hun wel en ik niet....
Kan me er zo boos om maken...

Soms denk ik weleens, dat ik maar goed dronken moet worden als ik vruchtbaar ben misschien dat het dan wel lukt, bij andere lukt het dan ook...
Weet dat het niet goed is...maar het is zo frustrerend...

Sorry meiden beetje lang verhaal geworden...
Ik duim voor iedereen die nog op het wachtbankje zit...
Ik ga eens even uitrekenen wanneer mijn volgende NOD zou zijn...

liefs

Hoi Cloewja...

Je frustraties zijn terrecht hoor! Echt helemaal!
Het sloopt je helemaal lijkt me.
En ach.. dronken worden... onthoud dat als het moment daar is, het bij jullie ontstaan is uit liefde, en niet het gevolg is van een fles alcohol!

Maar probeer de moed erin te houden!!!
(is makkelijk zeggen voor mij) Maar ik bedoel het goed!
Stort idd je gedachten op iets anders, afleiding kan goed zijn en wie weet....
Sterkte meis... Hoop snel andere berichten te lezen!

Liefs*

Hè balen. Wat een teleurstelling maar ja op naar de volgende ronde.

Enne... dronken worden hoeft misschien niet meteen maar een lekker glas om een beetje te ontspannen en de sfeer erin te krijgen, kan geen kwaad denk ik, zeker niet tijdens de klusdagen ;) !

Hey meid! Snap je frustraties helemaal!
Ook hier genoeg ongelukjes en zelfs een abortus...

Gelukkig heb je de komende tijd weer even wat afleiding. Die kan je goed gebruiken!
Schrijf het even lekker van je af, even boos en verdrietig en vanmiddag of morgen met een lekker wijntje in de zon!

Liefs Daisy

Ach meis toch... Wat klote zeg... Nou idd, probeer je lekker te storten op die speelweek... En daarna weer lekker ad klus... Probeer ns te temoeraturen, dan heb je een goede inzicht in je cyclus... Misschien deze maand niet maar de volgende...

Kusss kimkim

Gatsie wat balen zeg! Pfff dit had je niet verwacht denk ik????? :-(((
Tis oneerlijk verdeeld, hier ook genoeg voorbeelden en dat is helaas de realiteit! Nog even mokken meid en dan... Op naar de volgende ronde!

Hai meid,

Ook al heb ik me even terug getrokken, ik wilde toch even op jou berichtje reageren: ik begrijp je echt heel erg goed, soms is het zo oneerlijk!! Al die 'stomme' mensen die 'per ongeluk' zwanger raken of indd in een dronken bui......En wij maar keer op keer teleurgesteld en verdrietig raken. het is kl*te en dat mag je gerust zeggen!!

Volgens mij lopen wij enigszins gelijk dus ik wens jou ook weer heel veel geluk en sterkte in de volgende ronde. Geef de moed niet op en hopelijk hebben we (allebei) gauw goed nieuws en zal ons kindje geboren worden in een warm, liefdevol en gewenst gezin!!

Lieve knuffel Lynn

Terug
Bovenaan