weer niet

A

Anoniem

Guest
hallo allen!

schijf niet veel maar lees dagelijks hoor....
maar helaas ben ik vanmorgen weer ongesteld geworden:(
snap er niks van want mijn cyclussen liggen altijd tussen de 5 en 6 weken. en deze keer is het opeens maar 32 dagen??? met andere woorden. we hebben heel goed geklust aleen een halve week te laat begonnen:(
ik denk dat ik toch maar eens met die ovulatie testen moet gaan beginnen. maar welke kan ik dan het beste hebben?? of is dat ook een ellende om te doen.
dames op de wachtbank ik duim voor jullie!

Hai famke,

Wat balen zeg dat die duivels weer zijn gekomen!! :-(
Wat betreft die ovu testen....Tja...Ik heb daar niet zulke goede ervaringen mee. Heb ze een hele tijd gebruikt van Sensitest en ik raakte er alleen maar meer van in de war....Ik had bv 10 dagen lang positieve testen en daar snapte ik helemaal niets van, ik gebruik ze dus niet meer!

Wat ik wel begreep van een aantal dames hier, dat als je ze gaat gebruiken, je ze het beste van Clearblue kunt gebruiken, zijn wel kostbaar maar wel duidelijk: geen smiley=geen ei en smiley=ei
Lekker duidelijk dus!! ;-)

Succes in de aankomende ronde meid, ik zal voor je duimen!!

Liefs Lynn.

Hey Famke,

Wat ontzettend balen!
Ik heb geen ervaring met ovu testen. Dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar heel veel succes de volgende ronde!

Liefs

Wat balen zeg! Ook ik heb geen ervaring met ovu testen!
heel veel succes de volgende ronde!

Dat is balen ja! Verdorie!

Ik gebruik de ovutesten van CB, met de smiley. Heel makkelijk inderdaad en heel duidelijk! Het is wel of niet. Ook kostbaar, klopt, maar er bestaat gewoon geen onduidelijkheid.

Succes!

ik heb ze nog voor je liggen nieuw aangezien ik ze nu niet meer nodig heb ivm medische molen........

balen! zeker omdat je van die lange cyclussen hebt (heb ik ook) dan is het wachten zo eindeloos lang. persoonlijk gebruik ik nooit ovu testen. Heb dat voor mijn 1e zwangerschap geprobeerd en dat was zo'n toestand, of het ging mis, of ze gaven dagenlang negatief of positief aan en de stress was enorm. Maar ik lees dat veel meiden ze gebruiken dus ik hoop dat je er wat aan hebt!

hey beauty27,
hoe duur zijn die??? mischien kan ik ze overnemen????

Terug
Bovenaan