Weer niets...

Hoi!

Ik kon 2 dagen ff niet kijken, en wat moet ik dan weer ver teruglezen... hijg, hijg, maar ik ben weer bij.

Was 2 dagen over tijd, maar ben nu mega ongesteld geworden, echt niet normaal. Ik had er ook niet echt vertrouwen in dat het raak zou zijn, zo voelde het gewoon niet. Maar naarmate het langer duurt, krijg je toch hoop, maar niet dus.

Ik ga door naar ronde 6, met NOD op 26 augustus.

De afgelopen ronde voelde ik me precies zo als alle andere rondes die niet raak bleken te zijn. Er is me alleen 1 ding duidelijk opgevallen. Dat ik de 1e ronde en de 4e ronde volgens mij echt zwanger ben geweest. Toen voelde het namelijk totaal anders. Ik was toen steeds na een week misselijk, de laatste keer echt tot kotsen aan toe. Dat heb ik normaal alleen de laatste dag voor mijn ongi. De verschijnselen leken heel erg op toen ik de eerste keer zwanger was. Opvallend is ook dat ik de twee rondes waarin ik dus dacht zwanger te zijn, duidelijk het dikke, draden trekkende cervix-slijm heb waargenomen, waarna we meteen in actie zijn gekomen.

Wonderlijk, toch? Mijn theorie is nu dat ik inderdaad twee keer bevrucht ben geweest, maar dat het om de een of andere reden niet is ingenesteld...

TIKA, wat fantastisch, jou is het dus wél gelukt! Heel erg gefeliciteerd, en de anderen ook!! Ik ben echt stikjaloers...

CHILI, ik herken je krampen nu niet zo, maar toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik in het begin voortdurend krampen die heel erg op ongi leken. Ik ben bang dat je er niets aan hebt, het blijft toch afwachten.

Allo allo

Balen zeg voor je dat die rot ongi weer is opgedoken!!

Volgens jou heb je dus 2x een bevruchting gehad, wat bedoel je precies met dat je die keren dat cervix slijm had?

Hopelijk kun je er iets mee?! Gelukkig dat je nod alweer de 26e augustus dan lijkt het niet zo ver weg he?!

heel veels succes met je klusdagen en nu dus met je ongi!

Dus jij had die krampen bij je zoontje ?hopelijk is het voor mij ook een goed teken, had gisteren niet zo veel last maar vanmiddag had ik er best last van deed echt een beetje zeer moest af entoe wat voorover lopen van de buikpijn vreemd he heb ik echt nooit!!
Maar ik blijf voorzichtig want ik weet dat het ook niks kan zijn al hoop ik van wel natuurlijk!

Liefs: Chili x

Hoi Inge

Zonde zeg,het zag er toch veelbelovend uit,dat je overtijd was.
nog een nachtje en dan is het voor mij ook weer NOD, is deze maand best snel gegaan, veel afleiding denk ik.

Liefs Jeanette

Chili, ik bedoel dat slijm waar je wel meer over leest hier op het forum. Als je eisprong eraan komt, dan krijg je vaak van die dikke klodders rekbaar slijm. Zulk slijm schijnt het sperma een handje te helpen.

Deze maand heb ik wel mijn ei gevoeld, maar niet van dat slijm gehad, dus ik denk dat de zaadjes van mijn vent het daardoor niet zo gezellig hadden in mijn buik...

Ik moet er wel bij zeggen dat ik pas met bijna 7 weken wist dat ik zwanger was van mijn zoontje. Ik had daarvoor nog geen normale cyclus gehad, dus ik weet niet of ik die krampen ook al had vóór mijn NOD.

Maar ik duim voor je dat het een goed teken is!

Jeanette, wat spannend! Ik vind de dagen rond mijn NOD echt niet te harden! Als ik mijn teleurstelling heb verwerkt, gaat het de rest van de maand wel weer. Hoewel ik moet zeggen dat ik het er sinds de vorige twee rondes wel wat moeilijker mee heb.

Maar ik probeer niet te klagen, want het is zoals jij zegt, Chili, heel erg fijn dat ik van die korte cycli heb. Als ik lees dat sommige mensen 7 keer een cyclus hebben gehad in 13 maanden, prijs ik mezelf echt gelukkig: ik heb er nu al 5 gehad in 4 maanden! Dus veel kansen. Als mijn lijf er nu maar eens één benutte, heb ik écht reden om blij te zijn...

Sterkte met wachten, Jeanette!! Ik vind trouwens dat jij overkomt alsof je je hoofd erg koel houdt. Knap hoor, en dat terwijl je ook nog een mk hebt gehad. We verdienen het allemaal, maar jij helemaal!

Dikke knuffel, Inge

hoi Inge,

Ik heb normaal ook altijd dat slijm zodat je weet dat je aan de slag kunt, maar ik had dit deze maand niet als dit dan maar niet op dezelde manier eindigt als nu bij jou oeps!!

Vandaag niets meer gevoeld dus maar weer gewoon wachten...

groetjes Chili

Terug
Bovenaan