Weer niets

Getverrrrrdrie, weer niet gelukt deze maand. Op naar ronde 25. De moed zakt me aardig in de schoenen maar ik probeer positief te blijven tot het einde van het jaar (daarna houden we op te proberen.
Anne weet jij al wat????Ik hoop en duim nog voor je.

Ik hoop trouwens ook dat die misselijk makende figuren willen ophouden mensen te kwetsen die hun verdriet, hoop en onmacht proberen te delen met lotgenoten. Jullie hebben er geen idee van hoe onuitstaanbaar jullie zijn. Over aandacht te kort gesproken!
Sorry moest ik ff kwijt want ik vind het echt niet leuk meer zo.

Groetjes Els

Hi Els,

Balen dat je weer ongesteld bent geworden. Ook bij mij gaat het fout. Ik heb sinds gisterenavond bruine afscheiding. Dat is het begin van mijn ongi.
Vanmorgen ook een dalende temp. Ik temp niet de hele maand maar weet inmiddels wat “hoog ” en “laag ” is. Dus rond mijn NOD temp ik ’s morgens, weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Vanmorgen zakte deze dus al. Ik denk dat het vannacht of morgenochtend dan wel doorzet.
O ik ben zo teleurgesteld joh. Dat stomme lichaam van mij. Ik kan me best (met moeite) over het feit heen zetten dat het niet lukt om zwanger te raken, daarin ben ik geen uitzondering als je hier leest. Maar dat ik al meer dan een week pijnlijke borsten heb (dat heb ik in het verleden wel gehad voor mijn ongi, maar nu al maanden niet meer) en een zeurende pijn in mijn baarmoeder. Precies vanaf het moment dat een vruchtje zou kunnen innestelen tot een paar dagen erna …. Vreselijk gewoon hoe mijn lichaam me in de maling neemt.

Jij probeert ook positief te blijven, ik ook maar zit echt ff een dip nu. Soms denk ik, van mij hoeft het gewoon niet meer. Elke keer die spanning en dat afwachten. Ik probeer het dan weer van me af te zetten en toch ben je altijd aan het tellen, wachten, hopen. Brrrrr.

Wat bedoel jij met ophouden met proberen?

Op naar de volgende ronde. Ronde 17 voor mij. Weer twee lange weken totdat je "iets kan doen" en dan weer afwachten. Uitzichtloos lijkt het soms.

Lekker depri verhaaltje hè. Maar het is lekker om even te kunnen klagen.

Liefs,
Anne

Hoi Els,
Wat vervelend zeg dat het weer niet is gelukt! Loop je al bij een dokter? Waarom proberen jullie het tot het einde van het jaar en dan niet meer?
lfs Inge

Hoi Meiden,
Wij hebben besloten onszelf een kans te geven tot het eind van het jaar. Dan zijn we al meer dan twee jaar bezig, elke maand de teleurstelling, hoop en wanhoop, dipjes stress enz. enz. Wij hebben besloten er daarna mee te stoppen (we hebben al twee geweldige kinderen)We gaan al onze energie in die twee kanjers steken.
We zijn al bij de gyn geweest, na een jaar proberen, en toen kwam uit de testen dat er in principe niet zo veel mis is met ons. Onbegrepen onvruchtbaar dus.
Bedankt voor het hart onder de riem, en ik blijf heel erg voor jullie duimen hoor!!!!

Terug
Bovenaan