weer niks!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen ongi geworden,kl#te weer nu moet ik dus echt naar het zh om alle testen en onderzoeken te ondergaan.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie is gegaan vandaag,oa: flower,Kaa Biaggi????

Ik heb je berichtje gezien bedankt Niempie en ook Inge bedankt voor het meedenken, ik heb onder je bericht nog gereageerd.

Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de gyn en moet 25 januari, meteen vroeg in de ochtend!! ben zo benieuwd wat ze zal zien.

Ik krijg een samenlevingstest,maar ook een inwendige echo en de bloeduitslagen zullen dan ook wel binnen zijn want ik moet komende maandag bloed laten prikken dus dan zal ze die uitslagen wel binnen hebben op de 25 ste, ze maakt ook meteen een uitstrijkje vertelde ze omdat het alweer enkele jaren geleden is en ik ook dit jaar mijn 1x per 5 jaar baarmoederhals- kankeronderzoek moet ondergaan dus dan kan ze dit meteen ff 'mee nemen' dus er is genoeg te doen en te zien ben best wat zenuwachtig aan het worden als ik eraan denk wat ze allemaal gaat doen.

Zal het er allemaal wel goed uitzien en verdraagt mijn slijm het zaad wel en ze kijkt ook of de beweeglijkheid goed is van het zaad van mijn man want de avond ervoor moeten we vrijen niet niks allemaal vind ik hoor,..echt spannend!!

Ik hoor/lees graag hoe het met jullie is, en voor degenen die nog geen devils op bezoek hebben jaag ze maar weg die creeps!

Heel veel succes en laat snel iets weten oke??!!!

Iedereen succes!

Liefs; Chili xx

Hoi Chili,
Jeetje wat vervelend allemaal. Wel spannend zulke onderzoeken. Ik hoop voor jullie dat alles toch goed is en dat jullie tot nu toe 'pech' gehad hebben...
Wanneer mag je eigenlijk zo'n onderzoek laten doen? Wie bepaalt dat? De huisarts? Mijn huisarts weet echt niet hoe lang we al bezig zijn.
Veel sterkte en ik lees hier wel hoe het is gegaan.
Groetjes waterman

Hi waterman bedankt voor je reactie en nee niet de huisarts bepaald dit maar de gyn zelf, ben natuurlijk wel door de huisarts doorgestuurd had hem verteld dat we bijna een jaar bezig zijn en dat ik heb getemperatuurd dat je inderdaad een verhoging ziet en dat ik ook ovulatietesten gebruikte en dat deze ook duidelijk een verhoging aangaven van de LH waarde en na dit gesprek moest mijn man zijn zaad laten onderzoeken dat dus gelukkig goed bleek te zijn, daarna dus afspraak gemaakt met de gyn en deze heeft eerst wat algemene vragen gesteld en vroeg of mijn cyclus regelmatig is wat ook zo is en stelde toen voor om elke keer iets te onderzoeken totdat we weten wat er eventueel zou kunnen zijn of om 'gewoon' dingen uit te sluiten dus dat is zeeeer prettig maar ook best spannend natuurlijk.

Als eerst begint ze nu dus met de dingen die ik hierboven heb opgenoemd dus alles wordt meteen goed aangepakt.

Hoop dat ik je vraag zo voldoende heb beantwoord? anders vraag maar hoor!

Ook jij succes want ik lees jouw berichtjes ook altijd hoor, ook al antwoord ik er niet altijd op omdat ik soms het antwoord op je vraag schuldig moet blijven, nogmaals succes.

groetjes: Chili

Hoi chili,

Ik heb net berichten net nog even gelezen.
Inderdaad een heel gedoe.
Eerst maar de onderzoeken afwachten in het ziekenhuis.
Ik hoop dat alles goed is!!!
Het zaad van je partner was in ieder geval al goed dat scheelt.
He stekte he ik denk aan je.

liefs niempie

Hoi Chili,

Ik had al gelezen dat je weer ongi bent. Wat een *&^%$zooi weer! Misschien scheelt het nog een beetje dat de komende cyclus niet voor niets is: dit is de ronde waarin ze dingen gaan uitzoeken voor je!

Hou het hoofd nog even koel, hè meisje, de 25e duurt nog even. En als jij en je man elkaar blijken te bijten, dan is daar vast iets aan te doen met medicijnen of zo.
Zoals je weet moet ik de volgende cyclus ook aan de bak met die samenlevingstest. Maar sinds ik weet dat het zaad goed is, maak ik me niet zo druk meer over die test. Maar mezelf kennende zal dat wel weer komen; nu teer ik nog even op het vertrouwen dat de gyn me heeft gegeven.

Bij mij nog steeds geen duivels, en mijn temp was ook nog steeds 37.1 (al 4 dagen nu). Dus ik begin wel flink de zenuwen te krijgen. Voel me dus he-le-maal niet zwanger... Maar verder is het ook behoorlijk rustig daarbinnen, dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Niempie, bedankt dat je ook voor mij geduimd hebt!

Dikke kussen van Inge

Hoi Chili,

Zoals je al heb kunnen lezen, heb ik zwangerschapskwaaltjes in overvloed en daar is nog een bijgekomen : ik moet ontzettend vaak plassen, ik wordt er gek van. Morgenvroeg ga ik testen, ao gauw ik meer weet, horen jullie zeker weten van mij !!!!

Liefs van Biaggi

Terug
Bovenaan