weer nix

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!
voor t eerst hier, maar ik ben blij dat ik deze site gevonden heb zeg!
dat had ik net nodig.
ik ben al vanaf januari bezig om zwanger te worden en ik vindt t nu toch wel heel lang duren!
al een paar keer overtijd geweest en dan toch weer ongi worden,
balen zeg!!
En overal vriendinne die komen vertellen dat ze zwanger zijn!
Heel leuk voor hun natuurlijk, maar dan voel ik me toch wel effe heel vervelend.
nu ben ik weer 2 dagen overtijd...
zondagavond wel een klein beetje gevloeid dus ik dacht meteen shit, weer niet! en maandag ochtend was er nix meer te zien, en nu dus nog steeds niet...nou weet ik t niet meer hoor, zit me al weer helemaal blij te maken.
maar we wachten maar weer af.
het zal morgen toch wel weer komen...

liefs, eeffie

He Eeffie,

Veel succes allezins, als het aan mij zou liggen mag iedereen hier morgenvroeg 200% zwanger wakker worden. Dat zou wel leuk zijn...
Maar ik weet het: hier hebben ze er een leuke uitdrukking voor: balen als een stekker elke keer weer als je voor de zoveelste keer ongesteld wordt. Hopelijk is het deze keer raak voor jou: mijn beide duimen krijg je al hoor!

Liefs, Erika

Hallo Erika,

Allereerst welkom natuurlijk! Je mag hier al je frustraties lekker van je afschrijven, zo vaak je wilt.

Ik weet niet wanneer je gaat testen, maar ik zal voor je duimen. Hopelijk is het deze keer wel raak en kun je ons het goed nieuws vertellen!

Groetjes,
Jade

Dan moet ik wel beter opletten bij het schrijven.......

Bericht was uiteraard bedoeld voor eeffie!!! Sorry...

Maar zal voor jou ook duimen hoor Erika!

Hoi, ja, heerlijk zo'n site, hopelijk voor jou eens goed nieuws..zou geweldig zijn!
Wijzelf zijn al vanaf oktober 2003 bezig, ik vind het ook erg lang duren, iedere maand weer die teleurstelling.. en inderdaad, veel mensen om je heen die zwanger zijn, maar ja, we blijven hopen..
Veel succes!!

Hallo Erika,

Ook wij zijn vanaf januari bezig en helaas ook nog geen geluk.....ook onze vrienden zijn ineens allemaal zwanger...wij zijn de enige uit onze vriendengroep die niet zwanger zijn.....ik gub het iedereen , maar soms doet het echt pijn.....zeker als je allemaal samen op een verjaardag bent en het gaat over de zwangeren onder ons....

Meid, onze tijd komt nog, succes ermee
liefs Sanne

Terug
Bovenaan