• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Weer ns een berichtje

Mizz91

New member
Hoi dames,
Ook eindelijk weer ns een berichtje van mij, nu het me weer een keer gelukt is om in te loggen, grrrrr....
Ik lees wel alles mee, maar reageer dus niet zo vaak.
Maar goed, hier gaat ook alles goed, morgen 37 weken, dus dan mag de kleine vent zich aandienen! Vanmiddag weer controle gehad bij de vk en alles weer helemaal goed, dus afwachten maar!
De kleine lag met 33 weken al volledig ingedaald en heeft zn hoofdje netjes voorbij de placenta, dus wat dat betreft ligt ie al helemaal klaar in de houding. Hoop dan ook dat het niet te lang meer gaat duren! Niet dat ik het zat ben, maar ben er wel klaar voor en zo ontzettend nieuwsgierig naar ons kleine mannetje!
Oh ja... met de groeiecho's (2 gehad ivm medicatiegebruik) zat hij steeds net onder het gemiddelde. De vk schatte dat hij een kleine 7 pond zal zijn. Wel heb ik zelf al vanaf het begin het idee dat ie eerder komt dan de uitgerekende datum, dus heb snel nog maar wat extra maatjes 50 in de sale gekocht, goed excuus toch? ;)

Nou, een heel verhaal, maar ik weet dus niet hoe snel ik weer kan reageren. Jullie in ieder geval sterkte met de laatste loodjes!
 
Wat fijn dat je morgen 37 weken bent :) altijd een fijn gevoel dat ze dan officieel geboren mogen worden.

En Sale is altijd een excuus om pakjes te kopen :)

Ben echt benieuwd naar alle geboorteberichtjes.
 
Fijn dat het goed gaat Mizz91.
Alweer de 37wekengrens voorbij. :)
Idd een leuk excuus om dingen te mogen kopen.
Succes met de laatste loodjes
 
Wat fijn dat je de 37 weken gehaald hebt en dat alles goed gaat.
En shoppen is altijd leuk, maar in de sale nog eens extra :)
Succes met de laatste loodjes en hopen dat de kleine snel komt
 
Terug
Bovenaan