Weer omhoog gekrabbeld...

A

Anoniem

Guest
Hoi ladies!

Ik ben weer terug van weggeweest...Na de zeer vroege miskraam van IUI5 ben ik effe de kluts een beetje kwijtgeweest.  Had even geen zin meer om te forummen,  had eigenlijk sowieso weinig zin in wat dan ook. Maandje rust gehad en net de eerste Menopur-spuit weer gezet voor IUI-6, de laatste. Ik heb er echt helemaal geen hoop meer in, maar het is nu eenmaal iets waar we doorheen moeten voor we aan IVFmogen beginnen.
Gisteren uitgangsecho gehad en dat was allemaal oke, we konden beginnen. Helaas vond ik dat ik een domme muts van een arts had, waarvan ik het idee had dat ik het HAAR allemaal moest uitleggen, erg vervelend, zeker bij je laatste poging.
Hopelijk doet mn cyclus een beetje normaal na de miskraam, het duurde wel lang voordat alles weer normaal op gang was. Heb weinig zin om weken te moeten prikken (ik ga ook weg aan het einde van het jaar dus een beetje nerveus word ik er wel van). Wie weet word ik met Kerst geinsemineerd, zou wel een grap zijn!
Iedereen weer veel succes deze ronde, ik zag dat er enorm veel dames aan IVF beginnen deze maand!
En bedankt weer voor het luisterende "oor''...

liefs, Saartje

Hoi Saartje,

Jij ook heel veel succes met de allerlaatste IUI-behandeling. Ik ga heel hard voor je duimen dat deze zeer succesvol wordt. In ieder geval ben ik blij dat je jezelf weer een beetje opgepept hebt en dat je weer terug bent op het forum. Wie weet zijn de kerstdagen wel heel bijzonder voor je en wordt 2007 jouw jaar!

Liefs, Ibbeltje

Hee Saartje,

Ik ken het gevoel. Wij hadden ook helemaal geen vertrouwen meer in iui. Echter de arts bleef zeggen dat er nog steeds genoeg vrouwen zwanger raken van poging 6 dus het gebeurd echt. Uiteindelijk is mijn voorspelling dat het ivf ging worden uitgekomen maar ik ken ook echt verhalen waar het toch lukte met iui. Enne je bent net zwanger geweest dus daarin heb je echt een streepje voor!
Hopenlijk lukt het toch nog deze laatste ronde en begint 2007 wel heel erg goed voor jullie!
lfs ing

Hoi Saar,

Goed weer iets van je te lezen en dat je weer een beetje bent opgekrabbeld. Ik zat laatst nog aan je te denken. Een miskraam is niet niks!!!!
succes met je laatste poging en ik hoop voor je dat IVF niet nodig blijkt!!!!!

Lfs, Kippie.

Hé Saartje,

Fijn dat je weer terug bent (liever niet natuurlijk, maar je begrijp wel wat ik bedoel).
Gelukkig heb je het allemaal een plaatsje kunnen geven en ben je weer aan een nieuwe (de laatste) poging toe.
Hopelijk gaat dit hem worden en blijft het deze keer ook zitten.

Kruimel

Hai!

Bedankt voor alle lieve reacties weer, doet me toch altijd weer goed. Het gaat nu eigenlijk wel weer goed met me. Ben weer druk aan het spuiten en vind het toch wel weer spannend. Ach we zien het allemaal wel. Ik heb vooral heel veel zin om op vakantie te gaan haha! We gaan met een paar vrienden Oud & Nieuw in een huisje in Ierland vieren dus helemaal gezellig..

xx

Saartje

Hoi Saartje, heel veel succes met je allerlaatste IUI behandeling. Ik had ook geen geloof meer in IUI hoor, maar je moet even er doorheen. Wij zijn nu volop bezig met de 1e IVF behandeling, morgen moeten we voor een echo en gaan ze kijken of het hormoon zijn werk goed doet.

Groetjes, Pleun

Hee Saartje,
Fijn dat het toch weer wat beter gaat. Veel succes verder meis!!!! En geniet lekker in Ierland! Daar is het klavertje 4 toch een symbool van, als dat dan geen geluk brengt dan weet ik het ook niet meer!!!!!

xxx

Terug
Bovenaan