Weer ongesteld...HELP

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb een brandende vraag, vorige week dinsdag ben ik na een cyclus van 35 dagen ongesteld geworden. Dit heeft tot zaterdag/ zondag geduurd.

Nu ben ik zojuist weer ongesteld geworden. Heeft iemand hier ervaring mee, wat kan dit zijn?
Mijn vriend dacht dat het eitje eruit gekomen is, maar mijn eisprong heb ik volgens mij nog niet gehad toch?

Groetjes Monique

Sorry ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn... geen idee...succes

Sorry ik weet echt niet wat het zou kunnen zijn... geen idee...succes

Waarschijnlijk is het ontregelt, ik zou in ieder geval even contact opnemen met je huisarts.

Waarschijnlijk is het ontregelt, ik zou in ieder geval even contact opnemen met je huisarts.

Hoi dames,

Ik heb vandaag contact gehad met de huisarts en die zei "dat het een tussentijdse bloeding is" zolang dit eenmalig gebeurt is er niks aan de hand anders moet ik weer contact opnemen.

Heb ook al de hele dag last van mijn onderbuik (links) en linkerzij. Maar ben inmiddels niet meer ongesteld. Dus het was ietsje minder dan 1 dag. Ik kijk die steken even aan - tot na het weekend - anders toch maar weer bellen.

Ik vind dit allemaal erg lastig, want wanneer komt nu mijn ei?!?!

Ga gewoon vanaf nu om de dag vrijen. dan weet je zeker dat je je ei niet mist.

Hoi Monique,

Ik heb dit in de eerste maanden ook een paar keer gehad. Precies een week na de ongesteldheid.
Best raar en onzeker wordt je ervan, maar ga er maar gewoon vanuit dat het erbij hoort.

Gr. Louise

Terug
Bovenaan