weer ongesteld na de curettage !!

Hallo meiden !

Dit weekend begon het een beetje te rommelen beneden en gisteren was het dan eindelijk zover !! 60 dagen na de curettage ben ik weer ongesteld geworden en ik ben er erg blij mee! ;-))
Mijn gynaecoloog heeft vorige week bloed laten afnemen om te kijken of er "al" een eisprong plaats had gevonden en morgen krijg ik de uitslag. Nou als het goed is, moet hij dus aan het bloed gezien hebben dat er inderdaad een eisprong geweest is want ik ben nu ongesteld.

Vrijdag ga ik trouwen !! Dus hopenlijk is het dan weer over, maar daar ga ik wel vanuit. Inge, hartstikke bedankt voor je berichtje op het forum. Heel erg leuk !

Nou meiden, ik ben dus eindelijk weer in de race. Maart 2003 zijn we begonnen, nu precies een jaar later gaan we weer door. Hopenlijk mag het (weer) lukken om zwanger te worden, maar nog belangrijker is dat het dan wel goed gaat.

Iedereen veel succes en tot schrijfs !

Liefs,
Luna
 
Het gebeurt denk ik niet vaak maar van harte met je ongi.
En ik wens je vrijdag een hele mooie dag samen met je man en alle mensen die je dierbaar zijn.
Groeten Karin1.
 
nou meid wat geweldig, eindelijk heb je weer duidelijheid.
heb al die tijd met je mee geleeft.
nou weet je tenminste weer waar je aan toe bent.
nogmaals een hele fijne dag vrijdag en geniet ervan. en hou ons op de hoogte.

groetjes tanja
 
Hey Luna,

Ik zelf ben 34 dagen na curettage ongi geworden. En was dus ook blij. Begrijp jou helemaal. Weet jij wat het gworden zou zijn j/m. Wij hebben een zoon Pim * 15 wk en + 15 wk. Hij had heel veel afwijkingen. Hoe heb jij he verdriet " verwerkt " ik heb veel geschreven ( dagboek ) en gelezen op internet ( andere verhalen van miskramen, vroeggeboortes etc. En we hebben hem begraven in de tuin.
Nou je kunt in ieder geval weer gaan klussen. Zijn wij ook mee bezig. Ben zelfs misschien wel weer ZW zie berichten vanvandaag.
Groetjes Shirley.
 
Ha die Luna

Gefeliciteerd hoor! Eindelijk ongi!
Is het je oude vertrouwde ongi? Hoop het voor je.

Mijn ongi is duidelijk veranderd, in kleur, lengte en substantie... Is gelukkig wel weer regelmatig. Ga as donderdagmorgen naar de gyn en hoop op datum voor kijkoperatie. Ik barst nog steeds van de rugpijn...

Fijne dag as. vrijdag!!!

kus Lara
 
Hoi Luna,

Ik ben ook weer eens op het forum, vorig jaar in november kreeg ik bij de eerste echo (ik was 11,5 week zwanger) te horen dat het vruchtje al met 8 weken was gestorven. Daar heb ik het een flinke poos moeilijk mee gehad. Ik heb er nog 2 weken mee gelopen en daarna ben ik gecurreteerd. Mijn ongesteldheid kwam na een week of 4 weer op gang. Maar nu klopt er niks meer van mijn cyclus, het was altijd precies 28 dagen, maar de laatste 2 keer duurt het langer. Vorige maand werd ik 4 dagen later ongesteld dan ik had moeten zijn. En nu klopt er ook niks van, ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar nu nog niets. Ik weet bijna wel zeker dat ik niet zwanger ben. Heb je misschien een idee hoe dit zit? Ik wens je een hele fijne dag vrijdag!

Groetjes Tina
 
Terug
Bovenaan