Weer ongesteld...pfff

Pfff, zat echt een beetje te wachten tot ik weer ongesteld ging worden. Elke keer leek het erop, maar dan zette het toch niet door. Was ook steeds voornamelijk oud bloed.
Op 1 januari was ik echt super chagrijnig, dus ik dacht dat het toen echt ging doorzetten, maar dat heeft nog een hele week geduurd. Elke keer had ik een inlegkruisje in en dan was er niets, maar dan wel aardig wat met afvegen, dus toch maar een maandverband en dan vervolgens weer niets...
Afgelopen dinsdag is het echt doorgezet, en vanaf woensdag loop ik praktisch leeg, wat een ellende...

Maar goed, het is in ieder geval weer op gang gekomen, en hopelijk gaat t volgende maand beter...
 
Ik heb het net achter de rug. Zaterdagavond geworden, tot maandag heel erg en dinsdag al bijna niets meer.
Nu dus weer over.
Ik dacht zaterdag dat ik ziek werd, kon niet watm worden & ineens s'avonds zweten echt niet normaal ga ik na de wc was ik al aan bloeden.
Nadeel bij mij is dat ik het eigenlijk nooit merk, bloed gewoon ineens
 
Dat had ik eigenlijk ook altijd. Op zich is dit, met het oog op doorlekken wel beter, maar ik zit er niet echt op te wachten om straks van de 4 weken, bijna 2 weken ongesteld te zijn....
Ik moest vannacht ook echt verschonen en dat had ik eigenlijk nooit.... Heb helaas ook niet echt het idee dat het snel weer over is, maar ja, dat is afwachten....
 
Myrthe is nu 7 weken ruim en ben nog niet ongesteld geworden heb ook maar drie weken gevloeid. Dus zit er wel op te wachten ;-)

En ik weet nog dat het bij mijn dochter de eerste paar keer ook heftig was, dus wat dat betreft mag het ook nog wel even duren.
 
hier ook sinds gister ook flink moet constant verschonen , zal zeker snel stoppen omdat het flink is hoop ik ? Ook weer fijn weer achter de rug te hebben .
 
Xilyano is nu 7 weken en ik ben gelukkig nog niet ongesteld..het mag van mij nog wel even wegblijven. Ik geef borstvoeding dus dan blijft het ook meestal wat langer weg
 
Ik heb 1 week gevloeid, en 3 weken na de bevalling was ik ongesteld. Dit duurde 1 week.

Na die tijd ben ik niet meer ongesteld geworden, komt waarschijnlijk omdat ik kolf. Maar daar ben ik sinds een paar dagen ermee gestopt vanwege mijn allergie. Daar heb ik medicatie voor nodig, en mag dan geen moedermelk geven. En ik heb de laatste tijd gewoon veel last van....

Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld zal worden.
 
Aan de ene kant is het fijn om te weten dat je lichaam alles weer een beetje aan het herstellen is, maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel ongesteld zijn..

Had na mijn andere 2 kids de mirena en werd dan niet ongesteld, heerlijk! Voor de oudste heb ik jaren de prikpil gebruikt en werd ik ook niet ongesteld.
Maar ik merkte elke keer als ik niets gebruikte dat ik toch lekkerder in m'n vel zat, blijkbaar doen die hormonen toch wel wat met mij.... :-(
M'n vent heeft nu besloten dat hij zich gaat laten "helpen" en dan hoef ik dus geen hormonen meer te nemen. Dat is wel fijn, maar dan heb ik dus wel elke maand die ellende... Hopelijk maakt mijn stemming dat goed ;-)
Vind het nog het meest irritant op m'n werk, ben nl stewardess, dus dan moet ik op zo'n vies vliegtuig-toilet verschonen enzo, of ergens op een of ander vreemd toilet in een land met andere hygiëne standaard dan wij.... ieuw...
 
Terug
Bovenaan