weer ongesteld....

A

Anoniem

Guest
Hai,
En het is weer niet gelukt... Na twee dagen overtijd te zijn, ben ik vandaag toch weer ongesteld geworden.
Echt balen hoor!
Ik was blij dat ik aan het werk was vandaag, zodat ik wat afleiding had. (ik werk met gedragsmoeilijke kinderen met autisme/ adhd) Anders had ik waarschijnlijk de hele dag gejankt!
Ik ben zo bang dat ik nooit zwanger zal raken! Ik durf er bijna niet meer op te hopen. Ik vind dat iedereen hier zo positief blijft. Of lijkt dat alleen maar zo? Wij gaan nu naar de 6de ronde. Ik vind dat we al lang bezig zijn, maar als ik sommige verhalen hier op het forum lees, valt dat wel weer mee.
Ik merk dat mijn humeur er vaker onder begint te lijden.
Ik kijk niet meer naar babyspullen e.d. Want daar word ik alleen maar down van op het moment.
Ik heb nu voor het eerst een ovulatietest besteld, ondanks dat ik mijn eisprong altijd voel. Misschien werkt dit bij ons wel beter.
Ik hoop dat er nog wel een aantal meiden zwanger zijn geworden deze maand. Yvette en Biaggi ik duim voor jullie!!!

Liefs waterman

p.s. Ik zal voortaan de NOD-lijst aanpassen!!!

das echt balen, wat duurt een cyclus dan lang.
ik ben nog maar net gestopt met de pil en dus bij ronde 1, maar ik vind het nu al lang duren. (erg he?)
ik hoop voor je dat het snel lukt, heel veel succes!!

groetjes maaycke

Wat balen voor je, joh. Ik weet precies hoe het voelt. Je hoopt er zooooo op dat het nu raak is en dan komt de teleurstelling weer. Ik hoop voor je dat die ovulatietesten werken en dat je de volgende keer een positieve zwangerschapstest hebt!
Groetjes San25

Hoi Waterman,

Bedankt voor je medeleven en ik snap precies wat je bedoelt. Ik denk elke maand weer dat ik geen kinderen kan krijgen en dat het allemaal wel erg lang duurt, dus het geeft helemaal niets dat je hier even wil klagen over het feit dat het zo alemaal zo lang duurt !!! Daar is dit forum toch (ook) voor !!!! Dan zijn wij er weer om je op te beuren !! Meid, kop op, het klinkt heel hard maar nieuwe ronde nieuwe kansen moet je maar blijven denken. Al hoe moeilijk dat ook is. Maar dat neemt niet weg dat wij hier op het forum onwijs hard voor je gaan duimen dat je volgende maand ons verteld dat je zwanger bent !!!!!!

Lieve Waterman, heel veel succes de nieuwe ronde en ik duim voor je !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Lieve Waterman.
Wat spijt me het voor je dat je door moest naar ronde 6. Op een dag zal jij de troste mama zijn van een kleine dreumes. Ik duim dat ronde 7 geluk mag brengen.

Liefs en een dikke kus Yvette

Terug
Bovenaan