Weer ongesteld!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Na dit keer 39 dagen ben ik weer ongesteld geworden!!!
Ik heb er zo de balen van!! Elke keer weer ben ik helemaal over stuur en verdrietig!!!
En al die mensen die vragen of we al aan kinderen denken, ik kan ze wel een rotschop verkopen. Ik doe heel erg mijn best om het uit mijn hoofd te zetten, want "misschien ben je er wel te veel mee bezig" of "misschien wil je het wel te graag". Hoe ik kan je verdorie nou te graag een kindje willen!!

Pfffffffff..

Sorry moest even mijn frustratie kwijt.

(Lucht wel op)

Liefs Stefanie

Hey Stefanie,
Balen........ Weet hoe het voelt... En hoe vaak je ook tegen jezelf zegt dat je het een beetje los moet laten en er niet zo veel mee bezig te moeten zijn, het helpt niet..!
Hoeveelste ronde zit je?
groetjes saskia (ronde 8)

hoi stefanie,

ja ik kan dat gevoel nl ook ja ,,zo wordt het is geen tijd voor jullie,, grrrrrrrrrrr
dan zal ik ze wel een ram willen verkopen(ze moesten is weten)

hoop dat het ook snel voor ons raak mag  zijn

liefs mier (ronde 10)

Hoi Meiden,

Ik weet hoe ontzettend frustrerend het is. En zeker als je ook nog eens al die reacties van buitenaf krijgt. Ik heb nu makkelijk praten, want ik heb een fantastische gezonde zoon van 15 maanden. Het heeft bij ons wel ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Ik weet daarom wel hoe jullie je voelen. Wij beginnen nu aan ronde 3 voor een 2e kindje en nu al ben ik bang dat het weer zolang zal duren, als het uberhaupt al mag lukken.

Probeer de moed niet te laten zakken.

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft of je er veel mee bezig bent of niet. Probeer er alleen voor te zorgen dat je er niet te geforceerd mee bezig gaat zijn. Juist toen ik er veel mee bezig was ben ik uiteindelijk zwanger geraakt. Dus zijn wij er dan soms te weinig mee bezig geweest? Vraag ik me dan wel eens af.

Meiden, veel succes. En ik hoop van harte dat jullie zwanger mogen raken.

Liefs,
Leeuwtje

Hey meiden,

We gaan voor ronde 11 (denk ik, ik heb het niet helemaal bij gehouden).
We hebben vorig jaar december besloten er voor te gaan, maar aangezien ik een erg onregelmatige cyclus heb!

Maar goed, we gaan er weer voor!

Succes allemaal weer!

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan