weer ongesteld...

Jippie,   ik ben weer ongesteld geweest.Nu hoop ik dat het snel weer een regelmatige cyclus is...
't Nadeel is wel dat de Bv ras terug gelopen is.Jette was erg onrustig wat ik niet van haar ken.Al snel zag ik dat mn BV (ik kolfde 100%) niet meer genoeg en ook veel wateriger was.Nu ben ik in overleg met de kinderarts  aan het overstappen  op de fles en dat gaat prima.Jette is kompleet relaxed, slaapt veel beter en is weer 'zichzelf' zegmaar. Heerlijk hoor, ben erg opgelucht dat ik die beslissing genomen heb.Ik kolf nu nog 2 x per dag, ook om t af te bouwen en ik wil zeker gaan dat Jette dr ontlasting oke is, ivm de overgang van BV naar flesvoeding.Zodra ik dat zeker weet( ze poept niet zo vaak hihi)   ga ik helemaal stoppen.Ben blij dat ik het zolang heb volgehouden maar nu ook blij dat er rust komt wat dat betreft.Met jullie allemaal ook alles goed, ook nog tevreden met hoe de voedingen lopen, over 5 weken mag Jette ook hapjes, daar kijk ik wel heel erg naar uit.Heerlijk......ben zo benieuwd hoe ze dat vind.

Liefs Ynez

Ik ben sinds 3,5 week aan de pil (zonder dat ik nog ongesteld was geworden) en werd wel ongesteld in mijn stopweek. De tweede dag liep ik compleet leeg, om het anderhalf uur mijn tampon verschonen en 's nachts was een tampon en maandverband niet genoeg. Toen ik naar het toilet liep, sijpelde het gewoon langs mijn benen! Alsof ik weer net bevallen was. Gelukkig ben ik nu een paar dagen verder en is het op mijn 5de dag flink minder geworden, maar ik hoop dat het niet elke keer zo is...
Maar ja... je kan er verder ook niets aan doen, dus ik zie het wel.
Ik had het in ieder geval niet gemist

Gr. Mamajo (mv Fiene en Jasmijn)

Hoihoi,

Fijn dat je zo lang nog bv hebt kunnen geven. Ik heb maar een week of 3 kunnen geven. Ik kon het emotioneel zelf niet aan en ben toen overgestapt op fv. Snel weer een gelukkige mama en Evy.
Ik heb toen vrij snel een spiraaltje laten plaatsen. Werd toen na een paar dagen weer ongesteld, dit duurde 2 weken. Dat was balen. Na 4 weken weer ongesteld, toen was het een week.
Nu had ik 2 weken geleden ongesteld moeten worden. Ben het niet echt geworden, dacht het wel een paar keer. Ging ik na de wc en zag ik bij het afvegen bloed. Dus maandverband om, maar dan zette niets door.
Ik denk dat het spiraaltje dus zijn werk al doet. Volgens mijn vriendinnen, zou ik nog wel een tijdje ongesteld worden, voordat het spiraaltje zou gaan werken.
Nou, ik vind het goed zo hoor, ik had het tijdens de zwangerschap ook echt geen minuut gemist.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan