Weer ongi geworden

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden

Weer ongi geworden helaas. Dus op naar ronde 8 (zucht).

Ik heb een klein vraagje, ik vroeg me af waneer je eigenlijk naar je huisarts gaat. De een zegt dat je zeker een jaar bezig moet zijn (en als je eerder gaat dat de huisarts je dan uitlacht)en de ander zegt dat je al na een half jaar kunt gaan omdat er ook iets aan de hand kan zijn met je man zijn zaad.

Mijn cyclus is gewoon normaal en we klussen ook op mijn vruchtbaare dagen.
Ik begin me gewoon af te vragen wat er nu eigenlijk mis met me is. Kan iemand mij mischien wat meer vertellen, over waneer je eigenlijk naar je huisarts gaat.

Ik ben ook al onder behandeling geweest bij de gynaecoloog want ik had een ontsteking in mijn vagina (er zat een rest van mijn maagdevlies wat ontstoken was) en dat hebben ze toen weggesneden. Zou dit ook een reden kunnen zijn dat ik niet zwanger zou kunnen raken. O af en toe loopt mijn hoofd over van de vragen. Sorry voor dit lange verhaal hoor meiden.

He Roos hoe is het eigenlijk met jou?

Groetjes Doortje

Ik zou gewoon ff gaan hoor...
Hoelang zijn jullie dan bezig?
Een huisarts lacht je echt niet uit.... die nemen een kinderens heel serieus, Liefs...

hoi Doortje,

Wij zijn gegaan naar 10 maanden en toen bleek inderdaad dat mijn man zijn zaad niet goed was maar dat hoeft bij jou niet het geval te zijn. Het gemiddelde tijd wat je nodig hebt om zwanger te raken is 9 maanden en daar wou ik zelf over heen zijn. Daarnaast speelt leeftijd ook een rol. Als je wat ouder bent zou ik eerder gaan dan als ik rond de 25 jaar zou zijn.
Succes!
Marielle

Ik zou ook gewoon naar de huisarts gaan met je vragen anders blijf je maar malen. Sterkte!

Bedankt meiden voor jullie reactie ik denk dat ik het deze maand nog probeer en dan mischien wel met mijn huisarts ga praten. Als het deze maand niet lukt dan zitten we in ronde 9.

En ik denk inderdaad dat ik anders maar blijf malen, en dat is dan ook weer niet bevordelijk voor je zwangerschaps wens. Nog heel veel succes allemaal.
Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan