Weer ongi............ nieuwe NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,
Grrrrrrrrrrrr............... toch weer ongi geworden. Had het wel een beetje verwacht (voelen aankomen), maar ja een beetje hoop blijf je altijd houden.

Nou op naar de 5e ronde.............. mijn nieuwe NOD is 2 juni.
.....Wat duurt dat nog lang........ lijkt echt mijlenver weg.......... en mochten we  dan zwanger raken, ben ik pas half februari 2006 uitgeteld.................... AHHHHH. Wat een lange tijd!

Alle meiden die in de spannende periode zitten, veel succes!

Groetjes,

SUUS

he wat rot voor je... nou plof maar lekker bij de andere meiden neer op de bank met een zak chips.. veel succes in de volgende ronde en hopen dat je dan wel prijs hebt.

xx bren

hoi Suus

Balen!!! tja de chips industrie is er blij mee HIHI

Maar ik hoop voor je dat het deze ronde lukt, en in februari bevallen, tja voor hetzelfde geld vroeg en is het laat januari???

Ik hoop in ieder geval dat het deze keer gaat lukken

Liefs en knuf. Doortje

hoi suus.
rot voor je ik weet hoe je je voelt.
ik moet (denk ik) vandaag ongesteld worden tenminste zo iets meen ik te voelen.
ik heb gisteren ook een test gedaan en die was neg. Balen!!
nou op voor de derde ronde dan maar.
succes ermee.
Pally

Dank je wel dames,

Tsjaa............. de dag dat je ongi wordt is altijd een baaldag, maar daarna ben ik er toch weer redelijk snel overheen.  Kan er alweer grapjes over maken.  Heb ook geen andere keus. En ik denk dan ook maar zo: we zijn eigenlijk net pas bezig (ronde 4), er zijn dames die al tig maanden bezig zijn....en verder ben ik me er ook goed van bewust dat ik 35 ben. Dus zwanger worden is voor mijn gevoel dan toch al een wondertje............

Had deze week een weekje vrij, heb dus leuke dingen gedaan. Vandaag zijn mijn man en ik samen naar de Lion King geweest in Scheveningen. Geweldig! Écht een aanrader!

Mijn volgende vruchtbare periode heb ik al weer uitgerekend, hahaha en ik heb nog ovulatietesten liggen, dus die zet ik ook weer in............en dan zien we wel weer. Misschien dat ik ook vitamine E ga slikken i.p.v. tarwekiemolie. Daar las ik weer het een en ander over...........

Mijn nieuwe NOD 2/3 juni is wel een beetje onhandig.......... dan hebben we n.l. de hele dag (3 juni) bruiloft van een goede vriend........ dus ik hoop dat het geen baaldag wordt en als ik dan toch al ongi word dat het dan please 2 juni al is........

Groetjes en allemaal een fijn weekend!

Ik duim voor iedereen  en alle zwangere bofferds van hrte en geniet ervan!

SUUS

Terug
Bovenaan