Weer ongi?

Ik werd vorige week woensdag ongi en bloede tot en met zondag. Maandag nog wat drupjes. Maar mijn temp bleef hoog. Ik heb niet getest want ik had toen ook een heftige hooikoorts aanval. Misschien was mijn temp daarom wel zo hoog. Mijn borsten waren ook nog steeds gevoelig, wat normaal na 2 dagen over is. Mijn smaak was nog steeds anders Maar goed. Vanmorgen was hij laag, 36.4 en wordt gebeurd er. Ik begin buikpijn te krijgen en te bloeden. Ik vind het maar raar. Zou dan dit mijn 1e ongi dag zijn?
 
Jee, geen idee. Misschien dat het vorige week niet geheel heeft doorgezet? Mmh.. anders maar even het telefonische spreekuur van de huisarts bellen wat dat kan betekenen?
Groetjes Karin.
 
Hoi Tatjana,
Ik herken het ook niet. Ik heb weleens dat het even duurt voordat m'n ongi als het ware doorzet. Maar ik ging ook even bellen naar de ha. Sterkte
 
hallo ik herken het wel
ik heb het ook gehad.
nu nog trouwens was altijd 5 dagen ongi nu ben ik 3 dagen maar iederemaand ben ik dan 2 dan 3 weken overtijd maar word wel onig
heb testen gedaan allemaal nega de huisarts zegt ook van je bent niet zwanger maar ik zelf denk van wel
ik krijg nu ook al een buikje \

en heb zere borsten
je lichaan zit raar inelkaar
maar pas op dta je niet schijnzwanger bent!!!!\
 
hoi tatjana,
Ik denk dat het misschien nu pas je ongi is, dat je bleoding vorige week misschien een tussentijdse bloeding is geweest? Als je naar je temp kijkt, wijst dit daar toch op... Ellendig hé, als je je eigen lichaam niet begrijpt, zoals je weet heb ik er ook last van gehad...
Heel veel liefs,
kaat
 
Terug
Bovenaan