weer ongi!!!

hoi,

15 juli ben ik bevallen van delano, en 22 november ben ik voor het eerst weer ongi geworden.
Alleen blijft het elke keer terugkomen, ik wordt er gek van.
Ben het dik een week en afgelopen zaterdag ben ik het al voor de 3e keer geworden..
Ik kan me niet voorstellen dat dit normaal is.
Moet er wel bijzeggen dat ik de pil cerazette(nog steeds) gebruik.(zou het daar aan liggen???)

Zijn jullie ook zo onregelmatig ongi nu na de bevalling??

groetjes kim

Ik moet morgen zowiezo met delano naar de ha, denk dat ik dit ook maar even  ga bespreken  

Hoi Kim,

Ik heb ook last gehad van lang vloeien en daarna nog eens met laaaaaaaaaaaang ongesteld zijn etc etc.. (14 weken vloeien en 2 weken ongi)
Ik werd destijds door verloskundige geadviseerd gelijk na de bevalling weer met de pil te starten...

Toen ik bij de huisarts was geweest werd mij weer aangeraden met de pil te stoppen, 2 menstruaties af te wachten zodat het weer "normaal" op gang kwam en dan pas weer aan de pil te beginnen. Als het dan nog zo was moest ik uiteraard terug komen.

Ik zelf vond 2 menstruaties wat lang haha.. ( vind alleen condoom geen écht veilige gedachte), dus ik ben na één keer ongesteld zijn weer aan de strip begonnen. Ik heb gelijk nergens meer last van.

Ik zou gelijk stoppen met de pil en een menstruatie afwachten voordat je weer begint!

Succes!

Esmé mv kay

hoi Kim,

Ik heb gehoord van de apotheek dat Cerazette een vrij lichte pil is die niet  bij iedereen goed werkt. Bij overgewicht schijnt hij bijvoorbeeld al minder te werken, en zo zijn er vast nog andere redenen. Misschien dat zoiets de reden is voor je terugkerende bloedingen?

groet, Da77

hoi,

ben vandaag bij de ha geweest en mocht nu gelijk weer over stappen   om m'n oude vetrouwde pil.
De reden dat ik cerazette nog gebruikte was dat deze pil niet volledig vergoed werd door mijn verzekering, dat ik dacht van nou als ik er voor moet betalen maken we het ook helemaal op(een echte  hollander he).

groetjes kim

hoi ik  heb   3mnd achtereen gemenstrueerd
joehoe
en daarna een spiraal laten plaatsen en nog eens 3 mnd achtereen
nu begint het op te houden .....
ik ben al een week weer fris!
groetjes

Terug
Bovenaan