weer ongie!!!!!!

hai meiden,
ik baal verschrikkelijk want ik ben weer ongie geworden was 3 dagen overtijd en ben het vanacht dan toch weer geworden ik denk dat ik mijn gedachten ( voor zover dat kan) maar op wat anders ga vestigen want hier wordt ik gek van, ik ben er volgens mij ook veelste veel mee bezig, iedereen heel erg veel succes en misschien tot over een poosje........
groetjes angel.....:(
 
Balen meid,
Vooral als je drie dagen overtijd bent geweest ga je toch hopen.
En natuurlijk ben je er mee bezig dat ik toch logisch. Het is niet niks om te besluiten dat je voor een kindje gaat toch.

Over 5 dagen breken mijn vruchtbare dagen weer aan. Ik hoop dat het dan een keer raak is. Maar goed we doen ons best.

Heel veel succes voor de volgende ronde

Veel liefs
Brenda


 
Jeetje Angel, ik kan me voorstellen dat je er goed van baalt. Zeker als je al 3 dagen overtijd was....
Ben het eens met Breda; als je graag een kindje wilt is het ook logisch dat je daar veel mee bezig bent, ook al zou het af en toe beter zijn om het even van je af te zetten.

Heel veel succes!! En Brenda, veel klusplezier!
(klusperiode komt er voor mij ook over 4 dgn weer aan....)
 
Hoi Angel,

Inderdaad vervelend 3 dagen overtijd maar ik begrijp wat je bedoelt dat je er veel mee bezig bent, ik heb dat ook zeker als je er veel over leest en er mensen in je directe omgeving zwanger zijn....en jij niet!

Ik ben er ook best meebezig en heb nu tegen mezelf gezegd dat ik hier iets minder vaak moet lezen want de laatste weken was ik bijna de hele dag
"on line" zodra ik thuis kwam ging ik hier kijken en ik keek de hele dag naar deze berichtjes zodat ik nergens anders meer tijd voor maakte en dat ging een beetje de verkeerde kant op dus nu niet meer tig keer per dag maar 1xper dag of om de dag, moeilijk! maar ik ben nu al wel rustiger!

Ik hoop dat het volgende maand raak is bij je!

Ook Brenda en anoniem succes en ook ik begin nu weer klussen dus ik lees het wel de komende dagen!

groetjes: Chili
 
Ook ik zit in hetzelfde schuitje.. Begrijp wat je bedoeld.
Ik ben net weer ongesteld geworden, en heb ook besloten me er wat minder mee bezig te houden. Hoop dat we volgende maand meer geluk hebben. Tot dan!
 
Hai Angel,
Snap het helemaal. Ben het volgens mij nu ook weer aan het worden. Morgen is mijn 28e dag en er kwam nu alweer het bruine goedje uit. Soms geloof ik niet dat het me ooit zal overkomen, maar we moeten echt positief blijven.
Ik weet alleen niet hoe je niet aan iets moet denken waar je naar verlangt. Hoelang ben je bezig?
 
hallo allemaal,

heel erg bedankt voor jullie reacties, geeft me weer een beetje moed!!
marije ik ben nu 8mnd bezig en inderdaad je ziet overal kinderwagens of zwangere vrouwen bah wat baal ik daar van heel erg leuk hoor voor al die mensen maar ik wil ook zo graag, maarja positief blijven denken maarrrr ik kom nu wel heel erg negatief over maar ik zit gewoon eventjes in een dipje en ik heb zo'n verschrikkelijke buikpijn van die stomme ongesteldheid!!!!!!!!! meiden bedankt en tot snel!!
GROETJES ANGEL..
 
Terug
Bovenaan