Weer oorontsteking

A

Anoniem

Guest
We worden er echt niet goed van van die oren van Levi, de pus loopt er weer eens uit, net als uit zijn neus en als hij hoest uit zijn longen. Geloof dta het nu echt tijd is om de amandelen eruit te laten halen, scheelde bij zijn grote broer en zus een heleboel.
Hij is nu boven een jaar en boven de 10 kilo dus mag het eindelijk.
We gaan woensdag weer terug naar de kno arts want van de kinderarts moet hij eigenlijk aan een onderhoudsdosis bactrimel (anti biotica) maar ik wil eerst die amandelen eruit en dan kan hij altijd nog aan die troep maar dat wil ik liever voorkomen.

Maar het blijft zo zielig als ze zo beroerd zijn.

groetjes chimene

hoi Chimene,

wat naar dat Levi weer ziek is. Ik hoop voor je dat die arts jullie verder kan helpen. Wie weet dat het met zijn amandelen eruit idd beter gaat net als bij je andere kids.
Hier ook weer een oorontsteking maar ons hebben ze gezegd dat ze niet meer snel de amandelen eruit halen. wij proberen al sinds dat Sarah 6 maanden is om iets eraan te doen, ze is ook steeds ziek. Maar hier willen ze niet echt meewerken, ze zeggen dat het niet helpt maar ik begrijp van jou dat het bij je andere kids wel verschil heeft gemaakt. Dat geeft mij toch ook weer hoop. Ik ga het toch maar weer bij de ha en de kinderarts aankaarten.

Nou meid jij in ieder geval sterkte en ik hoop dat Levi snel opknapt. Hou me maar op de hoogte van wat de arts bij jullie gaat zeggen / doen.

Knuffel van Sarah voor Levi.

Gewoon volhouden hoor want het helpt wel degelijk. Levi heeft toen hij 6 maanden was buisjes gekregen en dat helpt in ieder geval om de troep eruit te laten lopen. Maar hij blijft snel vol zitten en koorts krijgen etc. Nu halen ze de amandelen er alleen uit als ze boven eht jaar en boven de 10 kilo zijn ivm evt. weer aan kunnen groeien en ook dat de werkruimte in zo'n klein mondje erg beperkt is.
Maar echt bij de oudste 2 was het een wereld van verschil dus ik wil ze er gewoon uit hebben. En de KNO beaamt dat ook echt wel hoor.

groetjes chimene

Hoi Levi,

Mama zegt dat jij weer zo'n zere oortjes hebt. Wat vervelend zeg! Laat je maar lekker verwennen en doe maar lekker knuffelen met mama (doe ik ook altijd als ik ziekjes ben).
Ik hoop dat je snel beter wordt hoor, want zere oortjes is maar niks!

heel vee lliefs van Ilona

Terug
Bovenaan