weer op controle geweest en zorgconsulente thuis op bezoek gehad

Hallo Dames,
IK ben afgelopen maandag weer op controle geweest in het ziekenhuis bij me nieuwe gyn.
me bloeddruk was goed en me uitslagen van het bloedprikken was goeden ook van me urine.die was in het lab.van het ziekenhuis op kweek gezet(urine)verder is er me buik gemeten en even een echo gemaakt.de baby was nu gedraaid en lag met het hoofdje naar me beneden.de vorige keer lag het in een stuit.ook me vruchtwater zag er goed uit.Ik heb ook kort een zorgconsulente op bezoek gehad het was een intakegesprek bij me thuis.Ik krijg kraamzorg via careyn.Als ik ben bevallen in het ziekenhuis moet ik hun inlichten.30 oktober is er in het vlietlandziekenhuis te schiedam een kraambeurs.ik ga daar zeker heen.ik zit ook op zwangerschapsyoga.ik vind het nu wel spannend worden het komt voor mij nu wel dichterbij de bevalling.(11december2010)uitgerekend.P.s. me vriend toont nog steeds geen interesse gaat ook niet met mij mee naar het ziekenhuis.ben bang dat hij er ook niet bij is als ik ga bevallen.groetjes s.c.
 
Hallo S.C,

Fijn dat alles goed is dus lekker genieten.
Ik ken je verhaal niet maar ik lees dat je vriend geen intresse toont!!Is hij niet blij met de zwangerschap???
Vraag anders een goede vriendin of je zus, moeder voor de bevalling.
 
Hoi! Echt rot voor je dat je vriend nog geen interesse toont! Hoop dat je je verder goed voelt! Ik ben 26 dec uitgerekend. Ik zie dat je naar de kraambeurs gaat in het Vlietland. Je komt neem ik aan uit Vlaardingen? Ik kom ook uit Vlaardingen.
Vraag idd iemand anders bij de bevalling als je vriend er niet bij is.
Groetjes en succes ermee!
 
Wat vervelend dat je vriend geen interesse toont.Weet je waarom hij zo doet?
Ik zou toch echt goed met hem gaan praten,want hij hoort toch wel bij de bevalling te zijn.

Succes!!
Gr. Suusje
 
wel balen hoor dat je vriend nog steeds geen interesse toont maar ik zou als ik jou was er geen energie meer instoppen. Geniet gewoon lekker van de zwangerschap en vraag een vertrouwd persoon mee naar de bevalling. Hij weet dat hij een kind krijgt en het is ook aan hem om nu een stap te nemen. sterkte
 
Sterkte! Het is niet makkelijk om alles alleen te moeten doen. Ik zou inderdaad ook kijken of je een vertrouwd persoon mee kunt nemen als je moet bevallen maar anders staat er ook nog een verloskundige of gyn en een verpleegster voor je klaar hoor. Je hoeft het dus niet helemaal alleen te doen.
 
Hallo

Jeetje balen hoor dat je vriend nog niet enthousiast is.
Ik neem aan dat je wel andere mensen om je heen hebt die blij voor je zijn en je steunen.
Is jullie zwangerschap niet gepland dat hij er niet blij mee is?
Lijkt me moeilijk hoor om met iemand samen te leven die niet blij is met je zwangerschap.
En ik zou inderdaad dan iemand vragen die heel erg dicht bij je staat om je te begeleiden bij je bevalling.
Heel veel succes en ik hoop voor je dat je vriend nog bij draait.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan