weer op controle geweest

vandaag weer voor de 1 na laatste keer vk geweest en hierna mag ik naar de gyn...

bloeddruk was 140/70 bovendruk schommelt enorm 3 weken geleden was ie 110/70 namelijk....

kreeg papieren mee voor bloed te prikken en mn anti d injectie..... dus dacht laat maar meteen bloedprikken (moest met 30 weken ben er 29) zegt die muts van de prikcentrum nou mevrouw we geven maar meteen de anti d injectie... chipssssss

ben echt panisch voor naalden en had mn zoontje bij maar goed dan was ik er maar vanaf... moest een half uur na die injectie blijven zitten omdat er weleens ineens bijwerkingen konden voorkomen.. oke fijn... half 1 niet gegeten nog zit je daar... werd enorm dizzy en de prikplek was meteen enorm beurs en een bult erop maar goed na een half uur ben ik weggegaan en nu is ie nog steeds enorm beurs!!

babay zat trouwens de vk flink weg te trappen tijdens hartje luisteren hahaha
en nu mag ik 3 feb weer vk en dan vanaf 17 feb naar de gyn afspraak staat er al....

liefs

Bloeddruk redelijk hoog, maar ze kijken voornamelijk naar de onderdruk toch? Misschien is het wel goed dat je niet van te voren wist dat je geprikt zou worden, kon je er ook niet tegenop zien ;-). Wel vervelend dat je er zo'n plek aan over houdt. Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!
x Taraneh

Ha! ik heb gister mijn bloed laten prikken voor de Anti D prik. Die krijg ik volgende week.
Heb alleen niet ingepland dat ik daarna nog een half ur moet blijven.......

ja dat is het beleid van het prikcentrum!!!
bij mijn eerste heb ik hem in het zkh laten zetten en mocht ik meteen gaan!!!
ik zei al heb hem al een keer gehad maar helaas.... moest toch blijven!!

zkh had ik gewoon weg mogen gaan....

het gaat voornamelijk altijd om de onderdruk,mij bloeddruk schommelt ook de laatste weken erg.is die al die weken mooi 110/60 geweest zit ik nu gewoon op de 140/90 of 120/85 of iets ertussen in..dus gaat weer naar de hoge kant..maar ach iedere week is meegenomen!

wel vervelend dat je niet wist dat je meteen geprikt werdt zeg!
maar nu ben je er vanaf! ;-)
hopelijk heb je snel geen last meer van die plek.

Hier ook lekgeprikt vandaag. Eerst bloed en daarna meteen de anti D. Wat een rotzak is die prik zeg. Ze doen hem extra langzaam in de bil. Niet echt lekker. Ik hoefde ook geen half uur te blijven. WEl goed hoor dat ze dat doen. Een allergische reactie erop kan best heftig zijn. Verder ook weer helemaal goedgekeurd vandag. Kindje lag met het koppie omlaag dus dat is mooi.

oww ligt het dus niet aan mij dat die prik zo gemeen is hahaha

k ben namelijk panisch voor prikken dus doen ze al snel zeer haha

maar heb nu nog een beurse bil hoor!!!! en blauw dus wrs toch in een spier geprikt...

Terug
Bovenaan