Weer op de been na uitdroging!

Hoi hoi,

Ik ben er weer hoor.
Heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging, ik gooide alles er weer uit.
Daarna heb ik thuis nog een week rond gelopen met infuus, maar die is er nu gelukkig ook weer uit.
Kan iig weer achter de laptop zitten zonder erg misselijk te worden, haha. Hebben hier meerdere dames last van? En wie is er nog meer als de dood voor prikken? O wat heb ik daar een hekel aan. Infuus was drama, na 1,5uur proberen en kijken naar mijn hand hebben ze maar een slangetje ingebracht in mijn elleboog, rechtsreeks in de ader. Wat een verademing is dat zeg, veel beter als in de hand. Ook het bloedprikken lukte niet, de 1e keer was het net stroop zo dik, en de 2e keer kwam er maar 2ml. bloed uit en toen stopte het. Vraag me af waar al mijn bloed zit. Morgen hopelijk voor de laatste keer naar de gyneacoloog en dan naar de VK. Heb ondertussen al wel 2 echo's gehad, super voor een onzeker iemand als ik na een miskraam. Ben morgen precies 9 weken zwanger.
Zo het is een heel verhaal geworden, maar vanaf nu vergezel ik jullie weer wat frequenter, hoop ik.

liefs Jantien

tjongejonge, lekker begin van je zwangerschap of niet dan?! Ik haaaaaaaaaaat ook prikken, sterker nog ik ben er panisch voor! Raak compleet in paniek en word soms gewoon zelfs zwart voor de ogen.....ja klinkt dramatisch he, maar komt door een jeugdtraumaatje!
Nou moet ik zeggen dat ik tijdens de bevalling van Liam AL mijn angsten heb overwonnen, haha! Van infuus tot ruggenprik, van catheter to verdovingspuiten en hechtingen! EN IK HEB ZE ALLEMAAL OVERLEEFD, hahahaha! Ik heb gewoon gezegd tegen alle zusters en dokters 'Niks zeggen, gewoon doen'! Dat hielp :)
Zo, ook heel verhaal, haha!
Fijn dat het nu weer beter met je gaat! Wel houden zo he?!

Jemig wat heftig allemaal! Ben blij om te horen dat het in iedergeval weer goed gaat en ik hoop dat je verdere zwangerschap ook helemaal goed zal gaan :)

Wat vervelend zeg. Ik had het bij mijn 1e kindje. de kilo's vlogen er af. Fijn dat het nu weer beter gaat.

Ik vond naalden etc. ook maar niks, maar bij mijn eerste bevalling heb ik alles wel gehad. Nu kan ik er beter tegen.

Hee Jantien,
Nou ik kon er ook wat van hoor, afgelopen twee weken. Heb het ziekenhuis net niet gehaald, maar dat was omdat het in het weekend het hoogtepunt had en die artsen zijn dan niet zo vlot. Maar goed, nu houd ik eindelijk weer eea binnen en begin ik me weer een beetje mens te voelen.
Bij mijn eerste had ik er helemaal niet zo'n last van, maar wat een gedoe he!

Nou hopelijk gaan we ons vanaf nu alleen nog maar beter voelen!

Groetjes

Hoi,

Wat vervelend zeg die misselijkheid! Ik had bij mijn 1e zwangerschap er ook veel last van. Verloor ook een aantal kilo's terwijl ik al niet de zwaarste was!
Na de 4e mnd ging het gelukkig een stuk beter!
Nu bij mijn 2e zwschap (zit nu in wk 10) ben ik gelukkig een stuk minder misselijk!! Af en toe heb ik er een slechtere dag tussen zitten en moet dan ook wel overgeven.
Veel succes en ik hoop dat je misselijkheid in de loop van je zwangerschap een stuk minder gaat worden!!

Terug
Bovenaan