Weer op de hoogte

Hey meiden,

Zou jullie vandaag nog even op de hoogte houden...
Hier intussen een zwaar gevoel onder in mijn buik (ken ik niet van mijn vorige ongi's) en ook de neiging tot veel plassen, dit ken ik wel van mijn vorige ongi's vlak voor ze begonnen.
Verder ook met afvegen nog geen verkleuring, terwijl dat meestal 1 of 2 dagen voor mijn ongi begint. Niet echt bloedverlies, maar net ff een kleurtje zeg maar.

Het kan nog alle kanten op zeg maar...

Nu het ineens zo echt wordt dat ik bijna overtijd ben, durf ik eigenlijk niet aan testen te denken. Stom hè? Ergens toch bang dat mijn ongi wat later komt en ik teleurgesteld wordt. Heb ook nog geen testen in huis, maar misschien toch morgen maar naar Kruidvat.

Eerst kan ik wachten tot ik een reden heb om te testen en nu durf ik eigenlijk niet... Wat zit ik toch raar in elkaar!

Liefs Daisy

Ja, heb tekenen dat het eraan komt en voel me gewoon anders, waardoor ik dnek, mischien..... haha!

Durf nog geen test te doen... Vlak voor ik op vakantie ging was mijn ongi ook ineens 3 dagen later.

Liefs

Nog steeds geen ongi en ik durf eigenlijk niet te testen nu het zo serieus is...Toch bang voor een teleurstellingdenk ik. Ben net ook al naar de wc geweest vandaag, dus denk dat ik er morgenochtend een testje tegenaan ga gooien!

Heb intussen echt een ongigevoel, waardoor mijn hoop weer wat wordt weggedrukt. Het voelt wel anders dan anders, maar toch... Na de kijkoperatie is mijn hele gevoel tijdens mijn ongi anders geworden, dus weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik nu moet voelen.

Morgen een testje!!!

Terug
Bovenaan