Weer op het wachtbankje

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik dacht ik zal weer eens wat schrijven. Omdat mijn vorige ongi ineens veel later kwam wist ik niet precies wanneer mijn ei zou zijn.

we zijn dus gewoon de hele week aan het klussen geweest, wel om de dag anders is het echt te veel...

Ik denk dat mijn ei vrijdag geweest is, misschien zelfs al eerder, ik heb echt geen idee eigenlijk. Maar qua slijm zat ik donderdag en vrijdag aardig goed.

Nu is het weer wachten geblazen, ik heb geen idee waarneer ik ongi moet worden, ja wel ongeveer maar niet de echte datum, normaal wist ik het precies! Ik hoop dat ik het wachten kan volhouden en niet weer met die vroege testen ga klooien... mocht ik echt dingen gaan voelen mag ik van mezelf wel testen voor mijn NOD, volgens z'on site kan ik vanaf de 19e zelfs al testen, dat lijkt me echt te vroeg maar ja... zoiu wel een leuk vaderdagcadeau zijn hihi... pfff wat spannend weer allemaal!!!

Nou iedereen die aan het wachten is... SUCCES en ik wacht weer gezellig mee!!

Groetjes Kim

spannend weer...dat wachtbankje is altijd zoooo vervelend! ik heb de 19e me NOD, ben dan op vakantie! ik krijg nu al wat test kriebels maar dat is gewoon nog veels te vroeg! ik zou het liefst na me ei wel elke dag een test willen doen hahaha heeft alleen helemaal geen zin, denk dat ik vanaf vrijdag ga testen!
succes meid laten we allemaal hopen op posi testen!
liefs

Wat spannend allemaal....keb de 20ste mijn nod en gevoel dat het eindelijk raak is...of het is pms, Hihi. Voel mijn borsten buik en ben misselijk, maar het ergste zijn mijn stemmingswisselingen, naja voor mijn man dan. Hij zij ook volgens mij is het raak.....

We wachten weer wat af, ik zal voor je duimen

Liefs appeltje

Ik wacht vrolijk met je mee!
Heb een vreemde ongi achter de rug, maar volgens de gyn heeft mijn cyclus daar weinig aan overgehouden. Ik ga er dus vanuit dat mijn nod op 20 juni valt.

Wat duurt wachten toch lang!

Dit is echt een klote tijd voor iedereen wachten wachten wachten.
De ene dag denk ik volgens mij is het raak en later nee denk het toch niet hahahaha.
Eergister te horen gekregen dat vrienden van ons zwanger zijn en dan denk ik oooooooh dat wil ik ook.
Rustig afwachten maar.

LIefs Kim

Heey meis,

Ik heb denk ik ook mn ei net gehad. Maar vanwege die vroege miskraam heb ik ook geen idee hoe mn cyclus nu is. Als ik van 25 dagen uitga (mijn normale cyclus) heb ik vrijdag mn ei gehad en als ik van 30 dagen uitga (met de miskraam) nu ongeveer. Wij zijn nu dus al 1,5 week druk aan de klus...pffff word er moe van haha!

Maar om op jou verhaal terug te komen...(ik weet het, ik klets weer teveel..) Meid ik hoop echt dat je straks positief test!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan